Hát nagyon jó volt.

A dolog úgy indult, hogy Niki már 6 körül átjött aztán mi innen mentünk a vedndelinbe. Nagyon izgultam, nem is tudom, hogy miért. Igazibol tudtam, hogy kik lesznek ott, elvégre én írtam a listát, de mégis nagyon izgultam. Annyira hogy menet közbe rá si gyújottam, pedig mostanában nem szoktam dohányozni. Ha valami esemény van akkor igen, de hétköznap abszolút nem. Nade nem ez a lényeg.

Ahogy beértem már ott volak a barátaim. Nagyön örültem hogy ott vannak. Bár sokan csak késöbb értek be, de így talán még jobb is volt mert egyenként tudtam velük foglalkozni, nem egyszerrre kellett.
Volt egy számlánk: "kakun", amire kellett iratni a dolgainkat hogy meg legyen a 25e (?) fogyasztás. Andi nagyon félt hogy nem lesz meg és majd mi lesz akkor, de egy idő után Szőri, a  csapos  mondta, hogy már nem számolja, egyenesen utalva rá, hogy már most jók vagyunk fogyasztásban.

Egész jó hangulat volt, sőt még egyik ovis társamat is megtaláltam, Bogit. Mindenki tök jófej volt, és mindenki élvezte ahogy láttam. Andi rámszólt, hogy most pedig azonnal kell közös kép mindenkivel aki ott volt, szóval mentünk körbe és nyomattuk a fényképeket. Még Csütivel is elkaptam egy sztárfotót ("ajjajj"), szóval megvolt a hangulat.
Arra gondoltam, hogy ezekből a képeket elő kéne hivatni és akkor egy ilyen poszterre, vagy faliujságra, vagy albumba berakni. Mondjuk ez biztos nem most lesz, mert 30-40-50 képet előhivatni nem olcsó mulatság, de ha egyszer majd felvet a pénz, akkor tuti hogy megcsinálom. Már csak hogy emlékezzek rá hogy milyen is volt 18-nak lenni.

Kaja nem nagyon volt vendelinben, csak ilyen chips meg ilyenek, de páran kimentek mekibe szóval a kaja supporttal sem volt gond. Pálesz és Szilágyi még egy kör sajtburira is meghívtak, Lorától meg kaptam sültkrumplit szóval volt mit enni a sör mellé.

12 körül indultunk meg bridge felé. Végül ennél maradtunk, mert kiderült hogy csak a fenti részen van Pony club - elektro - de lent rendes muzsika van, meg rendes belépő. Bridgebe már csak a mag ment át. Sokan máshova is hivatalosak voltak, jópáran meg utsóval mentek el. Ide már csak kb 10-12 en mentünk át. Elöször elég nyugis zenék voltak, de aztán 2 gin-tonic után rendbejöttek a dolgok.
Aztán persze megint beindult a nagy "raszta szív" zene, ami már a könyökömön jön ki. Nem tudom hogy mit szeretnek benne a népek, de az biztos hogy csak beszívva lehet értékleni..
Még Ihásszal is találkoztam. Jó volt. Andi nagyon bepörgött. Nagyon nyomta. Össze vissza ugrált a hajától alig láttam a fényeket. Azt hiszem egy ilyen szervezés után neki is kijárt már a bulizás. Niki meg Zsófi is nagyon elvoltak. Somtam és Bojki is nyomták rendesen.

Ja azt meg nem mondtam, hogy mindenkinek nagyon köszönöm az ajéndékokat. A shuffle már nagyon jól fog jönni a mostani mp3am után, na meg a gagyi kínai samsung füles is kiverte már a biztosítékot.
Csabitól könyvet kaptam. Még soha senkitől nem kaptam könyvet, szóval nagyon örültem neki. Jó persze anyám már adott, de azt magának vette, szóval nem számít. Ez meg csak az én könyvem és nagyon kíváncsi vagyok már, hogy milyen.

Elég sok kép készült, ahogy néztem. Csak azok a képek, amikor le vagyok fényképezve midnenkivel szeritem csaz az kb 40-50 kép lehet. Közbe meg azért Andiék csattogtatták rendesen a gépet, szóval szinte biztos vagyok benne, hogy több mint 150 kép készült.
Én is nyomtam a telómmal pár képet, szám szerint négyet. Most nem állok neki külön albumba feltolni, de Andi azt mondta, hogy hétfőn szállítja a képeket, szóval majd azokkal együtt felteszem egy packba. Ha van még valami infó, vagy akármi frissítem.

Még egyszer köszönöm mindenkinek aki ott volt, vagy gondolt rám. Nagyon jól esett (: Köszönöm (: Andinak pedig köszönöm a nagyszerű szrvezést és hogy ilyen jó szülinapot hozott össze nekem. Köszönöm Andi (:

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr901994887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.03.20. 23:23:07

Alig várom már, hogy én is megrendezhessem a bulimat :D De még sajnos 3 hónap...

Gerely 2010.03.20. 23:46:06

én is köszönöm hogy 18 lettél és ottlehettem ja meg Andinak egy tapsvihar és nagyölelés a szervezésért :) kár h bridzsbe nem tudtam menni
süti beállítások módosítása