Tükörajtó!

2010.03.18. 22:16

Már mióta vártam erre basszus...
Ma anyu hazajött és hozott nekem ilyen fólia, matrica karamanc cucc dolgot, amit végre fel tudtam tenni az ajtómra. A dolog lényege az lenne, hogy mivel a franciaágyammal szemben egy bazi nagy üveges dupla ajtó van, ne lásson be anyu, vagy épp aki abban a szobában van. Gondolom anyut is zavarta ha esetleg olyat látott amit nem kellett volna. Peti fogalmazta meg nagyon jól "ha olyat akar látni odakapcsol"

Visszatérve: végre van egy szobám ahova nem lát be senki. Mondjuk így visszagondolva nem tudom hogy okos ötlet volt e rögtön felragasztani, mert arról nem bizonyosodtam meg, hogy ez tényleg nem látszik át. Szóval akár csel is lehet. Megfigyeli a mindennapjaimat, videóra veszi és eladja az RTL klubnak valami reality néven. Van egy olyan érzésem hogy sok érdekes nem történne, mert hazajövök eszek, alszok, eszek, film, blog, net, alvás, reggel meg kelés. Kb ez a napom. jó mondjuk néha jön a barátnőm, vagy épp pár span, de nem hiszem hogy a délutáni sörözések és pipázások sok embert lekötnének a tévék elé.

A másik nagy fejlemény az hogy megint van pipadohányom! Jupii jej! Meggyes! Tutifasza. Olyan nedves mint a , na most ide példát akartam de semmi nem jut eszembe.. gondoljatok amire akartok... ..vagy inkább ne!
Ez volt az ajándékom Petitől és Katától :) Nagyon meglepődtem mert igaziból én terveztem, hogy sörözés közbe majd jól kihúzom Petiből hogy mit szeretne ő a szülinapjára, erre én kapok ajándékot. Jól ki is próbáltuk. Továbbra se vagyok megbarátkozva a kocka szénnel, de majd egyszer rájövök, hogy mi lehet a baj.

Most pedig megyek és jól megebédelek 22:22 kor, mert ez még csak a második rendes étkezésem.

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr861994884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.03.20. 23:36:44

Én most csokis dohányra gyűjtök, meg szénre, mert egy tömésnél 2-2ésfél korong el is fogy, a nagyobbik fajtából. :S Egyszer egy unalmas fizikaórán elgondolkoztam azon, hogy kéne ilyen webkamerás realityt csinálni, de nem adnám ilyenekhez az arcomat meg a nevemet, mekis zacskóval a fejemen meg nem lehet olyan nagy poén :D green green

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.21. 12:45:11

nálam a meggyes dohány a menő meg a kockszén. cocobricko rulz :D
süti beállítások módosítása