Családi összejövés

2010.03.14. 10:07

Nem hiszem hogy tényleg létezik ilyen szó amúgy, de jól hangzik. Mint az "egi" - az meg kicsit buzis, de a lifestyle megvan.
Ma lesz ilyen nagy össznépi ebédelés mert mindenkinek volt névnapja, szülinapja, meg nőnap, meg az isten tudja még mi.. Szóval ma jön át mama, meg magybátyámék. Elvileg uncsitesóm nem jön, amit nem is bánok, mert akármennyire is jófej a gyerek, attól még 8 éves és nagyon nehezen tolerálom a kisgyerekeket - talán már tudjátok páran.
Szóval nyugis napnak nézünk elébe.
A konyhában már mindenki sürög forog - amit nem igazán értek, mert a menű kéthamadát már tegnap megfűztük/megfőztem - és én meg feleslegesnek tartottam magam ottkint. A konyhai létem annyiból állt, hogy egyik sarokból a másikba menekültem mert mindig odajött valaki hogy útban vagyok itt.. Szóval inkább bejöttem blogolni.
Könnyebség igaziból, mert nekik is útban vagyok - ja várj, a könnyebség szó nem is ezt jelenti, de úgyis értitek - és én meg 2-3 napja nem vagyok netközlebe és már bosszant a tudat, hogy miről maradok le. Kockaság rulz!
Remélem azért jó lesz ez a mai nap. Este jönnek Andiék is. Vagyis Andi jön még Balázst fel kell hívnom.
Majd mindjárt jövök még Vendelines-Workshopos poszttal.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr251994861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása