Korán reggel

2010.03.06. 08:02

Kurvajól aludtam. Nem tudom mi van velem mostanában, de keddtől kezdődően marha jól alszom. Tegnap is bazz lefeküdtem valamikor fél egy körül és ma meg 7:30 kidobott az ágy. Persze este is voltak események..
Valami idióta viccesnek talt minket felhívni hajnal 2-3 között párszor. Nem voltam annyira vicces kedvemben.. Elsőre még felvettem, de nem szólt bele, másodikra egy piros gombbal jutalmaztam a dolgot. Meg egy mute paranccsal.
Most tökre rendbe vagyok, mondjuk még érzek némi teccsós kolát keveregni a belemben, szóval lassan valami reggeli után kéne néznem. Most megint ennék olyan fasza bagettet, amik akkor csináltam mikor beteg voltam, de nincs energiám boltba menni.
A mai program is jó lesz. Délelött még itthon elhesszelek, próbálok valami normális hátteret össszerakni a blognak, aztán 1 körül megyk árkádba Andival meg Balázzsal. Oda meg el akarok vinni valami cuccot, szerintem Jack lesz az, mert van ilyen időkapszulás cucc és lehet bele mindenfélét rakni, és majd 20 év múlva meg jól kinyitják :) Szóval Jack némán ült az ágyán be egy borítékbe és bedob. Ez a story nekem többlet jelentéssel bír, és akármennyire is hihetetlen nem feltétlen a nőkről szólt.
Aztán dután  megint itthon leszek, talán pihizek egyet vagy nem tudom, mert este meg megyek el workshoppolni. Itthon van Martin és Adél is, szóval talán lesz valami. Ha nem felejtem el még írok a workshopppos csajoknak is, de ilyen hajnali órán, mint ez - 8:06 - még senki nincs fent, főleg mert tegnap este "friday night life" volt és szerintem mindenki kb vagy hajnalba ért haza, vagy hajnalban ért haza részegen, szóval nem túl online a banda jelenleg.
Jamiroquai rulz amúgy!

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr831994816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kömi 2010.03.06. 20:45:06

Huh én az egeret(folti) vittem volna az időkapszulába yaw
süti beállítások módosítása