Today :: 2010 03 02

2010.03.02. 18:58

Ma tudatosult bennem, hogy még 2 hét és büntethető leszek. Na meg nem leszek kiszolgáltatott a népnek, ha épp valami zárjegyes finomságra vágynék. Aztán arra is rájöttem, hogy ha már ilyeneken jár az eszem, hogy büntethető is leszek. Ha mondjuk segbelövök egy feketerigót simán megbüntetnek, mert nagykorú vagyok.
Mindez persze nem foglalt le egész napra.
Reggel megint bringával mentem, fasza volt.
Csütörtökön irok matekból egy olyan anyagból ami meg sincs a füzetemben és legalább kettesnek kell lennie. A baj csak az hogy nem is tudom kitől elkérni, mert holnap tudná akárki is elmagyarázni, de suli után meg megyek mamához. Epic fail. Szóval reménykedem, hogy 2 es meglesz, és majd viszem a prezentációt.
Délután voltam Ihász apjánál windows-t telepíteni. Nagyon rendes pali, de komolyan. Komoly, jófej és tök rendbe van na. Kaptam enni, inni, dumáltunk mindenről, aztán a végén hozzámvágott még kétezer forintot. Máskor is megyek.
Most hasznosan kéne eltöltenem az időt, mondjuk a rokonok elemzésével, mert holnapra ki kéne olvasnom, vagy mi, de igaziból nem érzek rá késztetést, hogy hajnalbanyúlóan olvassak. Majd valami rövidített verziót szerintem. Mondjuk sanszos hogy holnap irat belőle, mert duplaóránk lesz és még nincs jegye a fél osztálynak - köztük nekem se. Nem igazán izgat. Sőt. Azt hiszem ezt hívják passzív ellenállásnak.
Amúgy meg megint csináltam tonhalkrémet. love

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr451995422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2010.03.02. 20:31:25

"Ha mondjuk segbelövök egy feketerigót..." szegény Erika ^^
süti beállítások módosítása