Komment nevek

2010.02.21. 11:13

Most jövök a blogokról, és azt figyeltem meg, hogy ahol osztani akarnak a népek ott nem saját nevet használnak. Ez a legnagyobb képmutatás a világon. Amikor szépet írok akkor felvállalom, hogy x-y vagyok, ha meg esetleg ellenvéleménybe ütköznék, akkor meg fake nevekkel jövök elő? Ugyan már..
Egyébként azt is érdemes megfigyelni, hogy a kommentelők kis vagy nagy betűvel írják saját nevüket. A kisbetüs saját név valami problémára ad okot, szóval valami nem stimmel. Nincs önbizalma, vagy valami ilyesmi a hivatalos megfogalmazás.. Mondjuk pont jót mondok, mert az én nevem is kisbetűs.. Semmi baj.
Aztán vannak a számos nevek. A kedvencem az mikor csaj mailje/neve pl: Jenny12 és megkérdezed, hogy miért 12? A válasz rendszerint: mert 12 éves voltam mikor ezt a mail címet csináltam.. BOOM HEADSHOOT! Nem lenne logikusabb a születési év? Az legalább mindig konstants - Martin most szidna, hogy olyan szavakat használok, amiket senki nem ért.
Ja és még mielött rákérdeznétek:
-nem négy évesen csináltam a mailem/nevem
-és nem 2004-ben születtem
Most rájöttem, hogy igaziból 2 mondatot akartam erről írni, és eredetileg twitterre akartam kinyomni, de ahogy látom megint sikerült pofáznom róla 12 sort.

Szerző: weinie4

7 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481995376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.21. 11:16:36

még annyit hogy az abszolút kedvenceim a spam nevek: - wet girl - nasty girl - georgeous babe - sexy amazon - Girl from Budapest too - nem értik meg hogy Győri vagyok, pedig ha innen írnának..

Lauu · http://nemethlau.blogspot.com 2010.02.21. 14:12:34

Tökre igaz ez a kommentelősdi.. már nálam is volt ilyen, nem is egyszer.. a negatívabb kommenteket az illető persze fantázia néven írta, a pozitívabbakat pedig már a keresztnevén. ^^ Ez a legnagyobb gyökérség. :S Én ilyet biztos nem csinálnék..

Gerely 2010.02.21. 23:16:39

jah de asszem hogy utána hamar felfedte kilétét a fantázianeves emberünk..

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.22. 16:45:45

Ismerünk mi több fantázianeves arcot is.. :D

Gerely 2010.02.22. 17:23:34

hát ha így jobban belegondolok ;) y1

Lau · http://www.nemethlau.blogspot.com 2010.02.22. 18:56:26

ja, lehet, hogy egész korán felfedte magát, de akkor sem értem mi értelme volt, na mindegy..
süti beállítások módosítása