Today :: 2010 02 06

2010.02.06. 17:00

A mai történet egy cipővásárlásról szól. Voltam ma a nővéremmel árkádban és annyira belejöttünk a cipővásárlásba, hogy mindjárt kettőt vettünk. :D
Főleg azért mert az egyik elég jó volt, és azt mindenképpen megvettem volna, a másik meg csak szimplán jól nézett ki és csak 3 ezer forint volt. Szóval tuti biznisz.
Vettünk minden szart, szóval most egy hétre előre van itthon minden.
Anyám megint kiborult, mert beváltottam a 10 euróját neki is. Főleg azért mert múlt héten a fizu előtti 3 napban jóformán nem volt itthon kaja. Persze őt ez nem érdekelte és meg úgy gondoltam, hogy mivel már két napja nem laktam jól semmivel, majd megoldom a helyzetet és beváltottam az én eurómat is meg az övét is és jól bevásároltam.
Persze most balhé volt belőle megint, mert hogy ő ezt már nem bírja és elköltözik és kész, és rögtön aput kezdte volna szidni, én meg kijelentettem, hogy én voltam bocsi. Nagy meglepődés volt, aztán még az orra alá nyomtam, hogy azért váltottam be, mert neked nem tűnt fel, hogy nincs itthon kaja 3 napja.
Tény hogy elég érdekesen jött ki a hónap vége. Nem volt még ilyenre példa, hogy ennyire ki lett volna számolva. Jött pár váratlan csekk, meg ilyenek szóval hamarabb fogyott mint szokott.
Volt már ilyen, hogy hónap végén tudtuk, hogy most nem bélszínt fogunk enni, de az hogy konkrétan csak kenyér volt itthon 3 napig az durva volt.
Szóval megint fura volt, hogy apu minden pénzét beadja a közösbe, hogy legyen mit enni, szó szerint azért, anyunak meg van 10 eurója de mi azért kenyéren élünk. Nekem is volt valamennyim, bár arra nem is emlékeztem, csak pakolás közbe találtam meg és akkor jött az ötlet, hogy anyunak is van, váltsuk be. Igaziból nem érzem magam bűnösnek, főleg mert elöl volt a pénz - logikusnak tűnt beváltani, és főleg mert anyám meg egész hónapban minket lejmol, szóval most hogy az ő pénzéből vettem kaját, hát nem ám összedől a  világ. Mert ha még magamra költöttem volna.. (megfordult a fejembe :D ) de aztán kaját vettem belőle, mert nem volt itthon semmi.
A legszebb az egészben, hogy anyu rám nem mérges, csak látszott, hogy ezt is apun akarja elverni, és tökre meglepődött hogy én voltam. Főleg mikor kiderült hogy abból evett ő is 2 napig. Na mind1. Most beszéltem apuval és most jobban beosztjuk majd :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr921995448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása