Review :: Kömi szülinap

2010.02.06. 17:10

Elég érdeke volt. Nem tudtam mire számítsak már csak a magam részéről, mert jött Niki, és Kömi mondta, hogy jön Réka meg Brigi is. Aki elég jól ismer az tudja, hogy nyáron még voltak zűrös nőügyeim és ők mindhárman szereplők voltak, így nem tudtam, hogy mit várjak az estétől.
Kömi ajándékát már tegnap kitaláltuk. Igen ez szarkazmus, elég durva volt, hogy még tegnap se volt fix, hogy mit kap. Úgy nézett ki a dolog, hogy nem tudtuk mit kapjon, ezért finoman puhatolóztunk, hogy mi legyen, aztán mondta, hogy pipa az kéne neki, és végülis néztek is Andiék hogy milyen van, vagy milyen lenne jó. Aztán mikor elkezdtük rá pénzt szedni, akkor derült ki, hogy igazibó ennyiből már egy telót is kaphat, mert kinézett magának egyet, ami 15 körül van és érintőkijelzős és fasza és jó és Roli tudott is hozni, szóval úgy gondoltuk, inkább telót kap, arra nem számít.
Nagyon meglepődött, főleg mivel szinte biztos volt benne, hogy pipát kap. Szerintem kicsit el is érzékenyült,a mikor tényleg tudatosult benne, hogy ez az övé, és hogy tényleg egy telefon az.
Amúgy egy nyugis helyen voltunk. Egy egész pince nekünk volt fenntartva és igenjó hely volt mert a kis Heineken 210ft volt, ami szerintem még boltban is több, szóval sikerült meginni belőle egy párat (hozzá kell tenni, hogy a többségét a Kömi fizette) Ez a 3 sör meg is alapozta az esti alvásom, olyan jól aludtam tőle, elhatároztam, hogy ma is innom kéne, de nem vettünk.. :S
Végül Rékával ugyan beszéltünk pár sort, még ajándékot is kapott a születésnapjára, ami ugyan másfél hónapja volt, de azért gondoltam nem árt egy pirospont a nyári dolgaim után.
Brigi nem jelent meg, aminek valahol legbelül örültem. Nem tudom hogy mit kezdtem volna vele, főleg hogy Niki is ott volt.
Elég korán eljöttünk, úgy 11, 11:30 körül. Hajnalban aztán még Balázs telefonált, hogy itt van, mert nálunk aludt, őt beengedtem, de aztán szunyáltunk is. Asszem ennyi volt a történés.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr401995449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása