Review :: Gery összeülős

2010.01.23. 09:27

Úgy kezdeném hogy Csilla bazmeg! :D
Jól indult a dolog. Nem voltam benne biztos, hogy el kéne mennem, mert bringával -5 fokban szabadhegyig azért az nem a legjobb ötlet. Ennek ellenére elmentem és aztán jól meg is lepődtem.
Gery suttyomba leszervezett egy kis meglepetést, konkrétan azt hogy Niki is ott volt. Nagyon örültem neki :) De sajna elég hamar mennie kellett, úgyhogy nem tudtunk sokat együtt lenni.
Elég sokan voltunk. Vagy inkább úgy mondanám hogy a helyhez mérten voltunk sokan. Kb 10 en voltunk, de az épp elég volt. Találkoztam volt sulisokkal, meg ilyenek, szóval jó buli volt.  Kiderült, hogy a fél banda Gyakorlós volt. Poénkodtunk is egy sort.
Aztán beindult a buli :D Előkerült egy üveg vodka, meg egy fütyülős is. Na meg közbe fogyott a vadász.  Csillával volt közös témánk, szóval vele piáltunk. Sikerült is még egy körre rábeszélnie, úgy értem még egyre mindegyik után. Szóval pár után már elég jól voltunk.
Volt még egy kör vodkanarancs, amit már nem ittam meg, főleg azért mert még tudtam hogy bringával kell hazamennem, na meg azért mert a 2dl-es pohárban 1,8dl vodka volt a maradék volt csak narancs.. Tudtam hogy még 2dl vodka és jobban leszek mint rendben.
Hazafelé még csakcsak elvoltam, mondjuk vicces volt az amúgy is havas úton a labilis vezetés, de azért jó volt. El se estem, szóval igazán tehetséges vagyok.
Itthon már nem mentek ilyen jól a dolgok. Ahogy beértem már roszul voltam, és még jött Peti is meg mentünk volna Rómerbe. Én már nem jutottam el oda. Mondjuk Peti csinált nekem palacsintát, és az jó volt, de úgy döntöttem hogy ennek ellenére mégse kéne Rómerbe menni. Mondjuk égett a bőr a pofámról hogy megígértem Petinek  és közbe mégse megyek, de nem akartam ilyen állapotban Rómerbe menni. Szóval majd ma :) Nikivel :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr121994999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása