Ma kaptam egy pár linkel megtűzdelt meghívót ide, aminek nagyon megörültem. Mindig mindenki azt mondja, hogy kocka vagyok, én meg azt mondom nekik  -  .|.  - hogy nem is, szóval most örültem, hogy kaptam egy ilyen lehetőséget, hogy újságírás, meg valahol ugye a lelki világom rendbejött ettől, hogy nem is kocka vagyok, hanem "újságíró" egy picit.

A dolog lényege annyi, hogy lesz a gyerekek házában ilyen összeülős dolog, azoknak akik kicsit is úgy érzik, hogy alkotói vénájuk van. Közös újságírás, témák, progik, szerintem jól hangzik. Nem tudom, hogy köztetek van e ilyen, de hát ki tudja, mert mostanában egyre többen olvastok, és ha már csak egy emberrel is többen leszünk a workshoppon, akkor már megérte.
Én még vívódok magammal, mert én nem szeretem az ilyen publik dolgokat, igaziból csak hülye vagyok, mert minden ilyen lehetőséget ki kell használni, szóval tudom, hogy mi a teendő, de még hagyom egy kicsit ülepedni, de a naptárban már fent van :)
Dobok még ide ilyen hivatalos infót, akit érdekel. Ja meg akit érdekel, akár egy picit is, az dobjon már egy kommentet, hátha nekem is megjön az önbizalmam.

A tavalyi évben a Gyermekek Házával közösen diákújságíró workshopot rendeztünk február végén. Ez akkor nagy sikert aratott: azon kívül, hogy szakmai programokat, előadásokat és helyzetgyakorlatokat szerveztünk, kiadtunk két napilapot is, melyeket teljes egészében a workshop résztvevői írtak és szerkesztettek a workshop időtartama alatt zajló helyi, illetve országos eseményekről.

Úgy döntöttünk, workshopunkat megrendezzük idén is.

Mivel anyagi lehetőségeink a tavalyi évhez képest korlátozódtak, ezért idén nem napilapot adunk ki, hanem csoportmunka keretében dolgozunk fel egy-egy nagy témát a résztvevőkkel újságírói eszközökkel. Ez azt jelenti, hogy a diákok interjúkat és voxpopot készítenek, háttérbeszélgetéseken vesznek részt, könyvtári/internetes kutatómunkát végeznek. Minden csoport élén egy-egy gyakorló újságíró áll, aki a workshop végére kész cikket szerkeszt a diákok kézirataiból. Ez a kész cikk aztán megjelenik nyomtatott és/vagy online lapunkban.

(tovább után a helyszín, időpont - weinie)

 

A workshop időpontja:
2010. február 11-13. (Csütörtöktől szombatig.)

A workshop helyszíne:
Gyermekek Háza, Magtár terem (Győr, Aradi vértanúk u. 47.)

FONTOS! Jelentkezni a HELLO@ALTERBLOG.HU címre írt e-maillel lehet. Aki Facebookon jelzi, hogy részt vesz, az nagyon szép és jó dolog, de nem helyettesíti az e-mailes jelentkezést. Iskolai hiányzásról igazolást csak annak adunk, aki végig résztvesz a programokon.

A tavalyi workshopról készült live-közvetítés is, íme:
http://alternativa.blog.hu/tags/workshop

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr501994962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jumanji 2010.01.11. 21:32:28

Egyik osztálytársam ebbe elég mélyen bennevolt tavaly, szerintem idén is megy, neki nagyon tetszett. Nekem maga az ujság amit kiadtak, nemjöttbe.. De sokaknak meg igen szóval szerintem érdemesvolna elmenned.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.01.11. 21:52:28

mindenképp jó lenne, szerintem ha minden napra nem is, de megnézni jó lenne, hogy mi is ez.

Gerely 2010.01.12. 18:46:02

jól hangzik.. én a helyedbe tuti elmennék
süti beállítások módosítása