ÚJ BLOG!

2009.12.03. 18:12

A szükség nagy úr! Mint már említettem egyik posztban, sajnos extra.hu nem nagyon üzemel úgy ahogy kéne technikai karbantartás miatt, ezért nem tudok képeket felrakni, ami azért baj, mert a blog mondjuk 70%a kép tartalmú, vagy ha nem is minden poszt kép, legalább előfordul benne, szóval így elég nehéz gazdálkodnom a dolgokkal és egyszerűen már nem tudok mit kirakni.
A napokban indítottam egy másik blogot, de még nem akartam nyilvánosságra hozni, amíg nem lesz rajta tartalom. Úgy terveztem, hogy majd csak vasárnap debütál, de a jelen körülmények között, ez elég érdekes lenne, főleg, hogy emiatt egyszerűen nem tudom tartani a napi szinvonalat. Főleg mert ugye mostanában nem nagyon találtam olyan cikket sem, ami illene ide, vagy feltétlen érdekelné a nézőközönséget.
Ezért úgy döntöttem, hogy had induljon az új blog, lessétek, nézzétek, kommenteljetek.
Maga a blog elég fapados, de nem is szántam durvábbra. Tényleg csak a tartalomnak van. Természetesen ez a blog sem szűnik meg létezni, sőt. Úgy terveztem, és azért hoztam létre a másik blogot, hogy az olyan dolgok, amik ide nem kerülnek ki: rengeteg sok kép, és zenei anyag, mert ugye ez a blog meg nem állhat csak utubeos videókból meg képekből, ezért az a blog lesz a gyűjtőhelye az össze többi maradéknak ami ide nem kerül ki.
Remélem azért azt a blogot is lesni fogjátok. Amit ígérhetek: rendszeres frissítés, zene és idióta képek minden mennyiségben. Valamint az elvont fotók is oda kerülnek ki. Szöveges posztok ott nem nagyon lesznek, mert oda csak gyorsan felszórom őket és kész :)
Kommentelni is lehet, sőt megcsináltam a komment részt az eyecandy blogon is (a szemfülesebbek már észrevehették).
Remélem tetszik majd. Javaslatokat, és bírálatokat már oda írjátok :D És mint mondtam: ez a blog sem szűnik meg.
Katt a képre az ugráshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr931995130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása