Egyszerűen zseniális. A szám is elég bejövős, de a klippel meg egyszerűen top. Csabinak ajánlom.

via NuFunk

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: dubstep csabi

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181995127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bojek 2009.12.03. 08:51:14

egy kicsit láma az igazi majomhang benne én spec torzítottam volna valamivel, hogy ne legyen olyan felismerhető, ha már midnenképpen kell bele (szerintem egyébként simán cserélhető lenne valamire) egyébként "ölégjó" (szar<so-so<faja<ölégjó<kira<zsííír<zsírfekkaaa<awesome) (:

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.02.01. 17:17:33

bazzeg, most esik le hogy hogy kell értelmezni a kacsacsőrt... azt hittem valami infós script akart lenni, mikor elöszőr láttam. kockaság rulz :D
süti beállítások módosítása