Today :: 2009 11 16

2009.11.16. 18:59

Ma jó napom volt. Sőt. reggel ugyan nagyon küzdöttem magammal, hogy én nem is akarok igaziból suliba menni, mert hát mire is jó az? Hát semmire. A mai napot legalábbis ez fedte le kb. Első 3 órán word feladatok, megtanultam, hogy hogy kell tabulátort használni –kis tab gomb (két nyil) a billentyűzet bal oldalán. Nagy áttörés. Na mind . Nyelvtanon semmi téma, törin előadás, izgi volt, de ember legyen a talpán aki ilyen tempóban tudott jegyzetelni. Pedig én még gyors vagyok.
Angolon megint semmi.
Viszont holnap megyünk korizni, és úgy döntöttem, hogy bringával megyek, mert az kurva menő lesz, hogy majd én ott villogok vele.
Még ma: voltunk Balázzsal és Gergővel (Balázs tesója) fényképezgetni, mert kellett nekik prezentációhoz, és engem is elhívtak. Hát bazi ilyen gyorsan még soha nem mentem végig Győr nevezetességein. fél óra alatt az összes kb. :D
Aztán haza és befejeztem a dexter első évadot.
Tipikus: nézed és azt gondolod h mekkora űberfasza befejezés lenne ha…, de aztán a befejezés az meg nem űberfasza, hanem AZTABÜDÖSMOCSKOSKURVAÉLETBEBAZMEG!
Szóval most kb eufórikus állapotban vagyok, és nagyon pörgök. Még jövök, csak most megyek apunak segíteni. Majd re.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr931995061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása