Semmi téma

2009.11.07. 21:18

Ma elég off vagyok. Elfogyott a hét végére a lendület. Nem tudom, hogy mi van velem, de ma nem vagyok túl kipihent. Mondjuk ez annak lehet a következménye, hogy 1:30 kor feküdtünk és 7 kor már keltünk.. Egész nap volt valami. Délelőtt piacoztunk apuval, elhoztunk 2 zsák hagymát meg egy zsák krumplit télre, meg falevelet söpörtünk össze, meg főztünk, meg ilyenek.
Dután próbáltam aludni, de nem jött össze, este meg jött Balage. Jó volt újra látni. Fura volt, hogy nem voltak itthon 3 hétig. Az osztályon is érződött. Megbeszéltük a dolgokat, fényképeket nézegetünk, kaptam tőle 5,8gb fényképet, szal még be kell adagolnom.. :S
Most sztem még olvasok egy kicsit, aztán elteszem magam holnapra. Van még piroska szörpöm, azt fogom közbe szürcsölni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181995692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása