Varga Zsuzsa

2009.10.18. 17:32

Fasza csaj :D Nem tudom miért de mindig Anikó jut róla eszembe.
Anikóval még Somtam idejében ismerkedtem meg. Elöször nem nagyon tudtam hova tenni a lányt, mivel Somtam csajozós szokásai azóta is kiismerhetetlenek számomra. Egy filmforgatás során ismertem meg, amiben még én is szerepeltem.
Sőt a napokban még Anikó egy levelét is megtaláltam amit nekem címzett egy jegyzettömb lapjára.
"Szia Dani!
Anikó vagyok. Hogy vagy?
Tamás mutatta milyen menő bicajos vagy.
Jó az új suli? Még midnig kapsz pénzt az 5 -ökért? Betelt a lap, ezért befejezem.
Örülök, h írhattam neked. Szia"
Ez az én történetem Anikóval. Talán páran emlékeztek rá, egyik kertipartin is itt volt. Azon a bizonyos partin amin még a "papucsos, rövidnadrágos Bojek" is itt volt, mert ugye őt meg így emlegetik a tudatlanok :D
És akkor Varga Zsuzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr751995744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jumanji 2009.10.20. 13:11:56

valyh' ha nem piros tornacipő+furcsapuska volna nála, tetszene..?
süti beállítások módosítása