Gyomor szétcsapós

2009.10.11. 15:17

Tegnap estefelé már azért nem nagyon voltam, netközelben, mert telejsen oda voltam meg vissza. Olyan volt mintha gecire másnapos lennék, de még durvább tünetekkel. Fejfájásnak semmi nyoma, és egész délelött teljesen egyben voltam, de dután 2-3 körül teljesen bekészültem. Annyira hányingerem volt, hogy minden falatot kétszer kellett lenyelnem, mert 1 szer viszajött. (na azért ez tulzás, de kb)
Ma reggel már ugy ahogy egyben voltam, de még most is kavarog a gyomrom rendesen. Mondjuk most már inkáb csak fáj. A Somtamos képek is megvannak már, és hát azok közöt is van jópár érdekes, valszeg este esek neki felpakolászni, mert most semmi kedvem nincs hozzá, inkább magamhoz veszek valami táplálékot. Have fun :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr811995886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása