Önkritika

2009.09.11. 14:25

Nabaszki. Ma picit keresgéltem, rendszereztem a dolgaimat (régi lemezek, dvd-k) és találtam egy dvd-t amin régi fényképek vannak. Amikor megvettük a digitet, még akkor készültek képek, és azokon énis rajta vagyok annak ellenére hogy én fényképeztem..
Szóval naggyon kiábrándító.. Úgy értem hoyg komolyan szarul néztem ki na.. :D És msot tök furán érzem magam hogy ilyen fejem volt. Úgy értem hogy nekem senki nem szolt hogy a kis bongyi pufi srácnak ilyen elbazsott egy feje van na. :D
Képet azért se rakok, mert elég sokkoló volt megnézni egyszer azokat a képeket, nem kell hogy még itt blogon is fentlegyen.
Viszont sajnálatos nap a mai. Ma beszéltem Somtammal és aláírt a munkáltatójával, ergó valszeg pesten marad. Nem mintha bármi remény lett volna hogy köze lesz Győrhöz, de akkor is. Eddig elvielg iskolás volt vagy mi (hu de ovodásan hangzott ez..) de ez kb azt jelenti hogy évente egyszer majd errejár. A hatás még drámaibb, mert a képeken ő is rajta van. Kb abban az évben költözött ide (2006) és róla is vannak képek. Szóval most ilyen lofasz hangulatom van, (nem, nem spleen poszt), mert fura hogy egy Barát igy eltűnik. Megoldás: többet kell pestre járnom. Nikivel ugyis terveztük hogy egyszer felmegyünk (ja meg Brigivel, Andival, Rékával, Fannival, Petivel, Balagéval, Cekával.. szóval remélem egyszercsak lesz majd valami belőle.. :D )
Most megyek, have fun..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr911996198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bad girl 2009.09.11. 16:15:42

hasolló okok miatt nem nézegetek én se régi képeket :D :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.09.11. 19:11:13

a nagyonrégi képekkel nincs baj, csak az "átmenetiekkel"
süti beállítások módosítása