Cefetül

2009.09.06. 20:25

Ma eléggé szarul vagyok na, és igaziból az se bztos hogy holnap bemegyek suliba.. Majd reggel meglátom. Szerintem tegnap este a partyhajón megfáztam vagy én nem tudom. Lázam nincs, csak köhögök egy picit, fáj a fejem mint az állat, és fujom az orrom, be van dugulva, de nem jön belőle semmi, csak méginkább enm kapok levegőt...
Most tüntetőleg baszok az egészbe. Bazi füles fel, Linkin Park (már tök rég hallgattam) és igyexem a netes teendőimet intézni. KÖzbe azért iszok rendesen. SOk folyadék kell, szal kb 1,5 liter/20 perc.. képzelhetitek, milyen időközönként megyek wcre..
Gondom igaziból nincs, a holnapi nap se nagyon izgat, majd törit kéne tanulni, de sztem amjd infón.. Csak ki kellett jegyzetelni "Luluékat" (utálom ezt a faszt hogy így hívja. egszerűen iritál és kész..) szal wiki gyanús a dolog..
A hétvége amúgy jól telt, végig "barátok-közt" voltam. Szerdán jött ugye nővérem, ez si elég lett volna, de péntek, szombat még Andi és Balage is itt volt egész nap, szal mozgalmassan teltek az órák..
Voltunk árkádolni is. Vettem pár új cuccot. Sárga ing, ping, zokni (akció, az a jó), öv, papucs, füzetek, asszem ennyi. Tényleg jó volt ez a hétvége, kár hogy a végére így végem lett.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr501996172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása