Twilight

2009.07.31. 00:42

Ezt is meglestem he!
Már úgy voltam vele, hogy meg kell nézni ha mindenkinek ez a nagy kedvence, szóval meglestem.
A történet nem lenne rossz szerintem, csak nagyon sablonosra sikerült a film. Vannak benne ezek a nagyon kemény vámpírok (farkasemberek?) akik tudnak nagyokat morogni egymásra (nem értem hogy a vámpírnak miért kell morogni..? akkor legyen vérfarkas bazi!)
Meg ezek a marha romantikus monologok, "életem végéig veled akarok maradni", "nem tudok nélküled élni". Nincs is ezekkel se semmi gond, csak kb 1-2 hét/hónap alatt nem tudom hogy ez mennyire igaz..
Viszont mentségére legyen mondva a filmnek hogy dögösek benne a vámpírcsajok.. :D
Egyszer nem árt ha megnézitek, tudod hogy miért vannak oda a tinicsajok.. De másra nemvaló az is biztos.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr251996298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása