HIMYM

2009.07.31. 18:48

Ma is nézegettem a sorozatot amit még Bojektől kaptam (How I Met Your Mother), de valahogy egyre inkább kezdem úgy érezni, hogy nem nekem való.. :S
Igaziból az a bajom vele, hogy nekem túl idióta. Úgy értem hogy a Joey is ilyen szinten van kb de ott tudjuk róla hogy nyomi, idióta és hülye, ebben a sorozatban viszont elméletileg érett emberek vannak vagy mi, szóval nem kéne hogy ennyire erőltetett stílusa legyen. Tipikusan átlagos poénok (amiket már hallottál, szóval nem röhögsz), vagy amin meg még ugyse röhögnél az alá meg jól be van vágva a szokásos háttérből röhögős közönséges dolog (biztos tudjátok mire gondolok)
Szóval rájöttem hogy ez nem az én világom, de mindenkinek ajánlom, nézzen bele, találja ki hogy neki teszik-e?
Aki pedig ismeri jöhet ellenvélemény :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr51996301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása