iWiW :: A sok nyomorék!

2009.07.10. 15:37

Hát komolyan mondom agyfaszt kapok a sok hülye embertől.. !!! Kapnak egy hülye üzenetet, de nem gondolkoznak csak regelnek, és várják hogy jó legyen, az pedig fel se merül bennük, hoyg megint ők lettek átbaszva..
A következő üzivel van a gondom:

Szia!
Ha akarsz INGYEN IPOD-ot,PS3-at,XBOX-ot, HDTV-t, MP4-et
vagy a legújabb TELEFONokat akkor OLVASD EL!

Van egy oldal, ott kell regisztrálni és ha te ezzel
támogatod az oldalt, akkor az oldal honorálja ezt termékek
sokasága közül 1 db-ot elküld neked postán.

Én is regisztráltam!
Leírom hogy kell:Te is regisztrálj mindenképpen, NAGYON
MEGÉRI!
ERRE KLIKKELJ VAGY MÁSOLD BE! EZ FONTOS!
http://www.xpango.com?ref=91805663

Itt kattints azon termékfajtára, amit szeretnél!(mobil
vagy játékkonzol stb.)!

A bejövő oldalon, felül ki lesz írva zöld betűkkel hogy SIGN UP!ERRE KATTINTS!

FIRST NAME: Keresztnév
LAST NAME: Vezetéknév
EMAIL: E-mail cím
PASSWORD: Jelszavad
CONFIRM PASWORD: Jelszó mégegyszer
ADRESS 1: Utca, házszám
ADRESS 2 -3: Ide nem kell írnod semmit (csak több lakáscím
esetén töltsd ki)
TOWN/city: Város
CONUTY/state: Megye
COUNTRY: Ország
POST CODE: Irányítószám
FREE GIFT:Itt tudod kiválasztani, hogy milyen cuccot
kérsz,
cserébe hogy reklámozod az oldalt! Válassz valamit!

REFERRAL ID (TÖRÖLD KI AZ OTT LÉVŐ SZÁMOT HA VAN OTT, ÉS A
HELYÉRE A KETTŐSPONT UTÁN LÉVŐ SZÁMOT ÍRD BE MERT
MÁSKÜLÖNBEN NEM MŰKÖDIK A REGISZTRÁCIÓ!!!) :91811860

TERMS AND CONDITIONS: A "View" legyen kipipálva!
Ha mindent kitöltöttél kattints a Register gombra!Utána
e-mail-ben megkapod a REFERRAL számodat ezt írd le és ne
felejsd el!

És küld el e-mailbe mindenkinek ezt a linket amit te is kaptál!

Példának okáért; ha rendelsz egy apple iphone 3g 16mb-ot,
ami 38 kredit, akkor kapod meg, ha 38 ismerősöd
regisztrált, miután megkapták az e-mailedet. Szerintem a
mai világban ez már nem egy ördöngősség!

Minél többen regisztrálnak annál hamarabb kapod meg a
cuccot!
Érdekes ,csak egyszer foglalkozol vele aztán várni kell a
postásra!Aki szkeptikus az vegye meg! SZERINTEM 1 PRÓBÁT
MEGÉR!

5 PERCET ELHÜLYÜL MÁSSAL IS AZ EMBER!!!

Na most elmondanám hogy a referal id, az az a szám amivel másokra utalsz.. ergo ha kis pistának 15 a szám és te is mindenkinek ugy küldöd tovább hogy ird be refeal id nek a 15 öt akkor te egy büdös kanyit se fogsz kapni, (mert ugye a kis pistára "referál" az összes üzi - a rendsze ugy könyveli el hogy a sok száz ember akinek igy küldted el az üzit az kis pista miatt lépett be a rendszerbe.. ) de persze a sok ostoba ezen el se gondolkozik!
Na mind1.. a kiemelt szinű, 91811860, már biztossan iphonnal telfonál, xboxon nyomja és közbe hdtv nézi hogy mit csinál.. mert ez az üzenet már 5 éve így terjeng, de még senki nem gondolkozott el rajta..
Na mind1, sok sikert, ostobák előre!
ps.: kiirom az adatlapomra hogy nem kérek több körüzit és aki küld az véletlen majd törölve lesz..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr541996228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.07.10. 16:28:33

már most látom hogy erre a postra mindenki kussolni fog, mert mindenki rájött hogy ő is pont ugyan ilyen balf@aszul küldte tovább mindenkinek..

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.07.10. 18:33:04

Egy időben még én is bedőltem ennek, de aztán gyanús lett, hogy regelt jó pár ismerősöm (a saját ID-met adtam meg, mivel elolvastam a levelet), pontot mégsem kaptam. Hogy miért? Azért, mert ez nem ingyenes, ha jól vettem ki. Attól, hogy beregisztrál az ember, nem ad a meghívójának pontot. Csak akkor ad neki 1 pontot, ha X dollárért/akármiért vesz valami kupont vagy mi a lószart. Na ebben mi az ingyenes? Annyi a lényege, hogy mások fizetik ki helyetted a kért ajándékot, ami mondjuk még így is olcsóbb, mint a boltban, de akkor is... Én legalábbis valami ilyenre emlékszem, aztán tudja a fene, már évek óta nem léptem be. Most újra megpróbáltam, hogy utánanézzek, de már be sem enged, holott még regisztrálva vagyok, a jelszó-emlékeztetőt kiküldte. Ez van, nagy átverés az egész.

smore 2009.07.10. 18:44:51

A körleveles témához.. Ádám Szilárd (Sziszi): ,,Kedves , agymosott, moúúúnika són és zs-kategóriás katasztrófafilmeken nevelkedett ismerőseim, akik körüzenetet küldenek...... A kis maradék agyacskátokkal gondoljatok bele, hogy semmi értelme ezeket továbbküldeni. Nem fog senki megátkozni titeket, ha nem külditek tovább. Csak az én kedvemért. Gondolkozzatok néha...!! Ezzel a felfogással még a középkorban is kiröhögtek volna titeket... Köszöntem...." (respect)

Gerely 2009.07.10. 22:11:29

csakazér sem kussolok (bár msnem kussol@kabbefaszom.anyád) mer nemküldözgetek ilyeneket... (csak azt a svédkislányos izét amit blogra is kiraktál XD ) amugymeg van/inkább márcsak volt/ egy olyan kategória is hogy az iwiw fizetős lesz... stbstb

Gerely 2009.07.10. 22:15:44

nabmeg... most olvastam el a folytatást ... hát csak gratulálni tudok :D és remélem minél többen vannak olyan hülyék akik bedőlnek... és hogy a hülyék meghalnak és akkor lesz pár jóarc a világon akik az elnéptelenedett üzletekből elviszi a hdtvt, iphonet, meg az iVagylövököt...

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.07.11. 00:34:32

látom tetszik a dolog mindenkinek :D
süti beállítások módosítása