A haj

2009.07.04. 16:23

Tegnap úgy voltam vele, hogy hát a nagy büdős lófaszt fogok én itt szarakodni a hajammal egész nyáron h megmosom aztán dutánra meg már összeáll a melegtől, meg begöndörödik, de persze nem arra amerre kell, szóval gondoltam egyet és Balage módra letoltam a picsába az egészet. Nem kell negyed órákat szárítani, nincs vele gond, nem meleg, szal csupa haszon.
Egy dolgot basztam (tunk) el.. Hátul ugye tükörből nyírtam és az még nem megy annyira mint szeretném, szal picit belenyirtam, de mondtam anyunak hogy ha már ugyis egész nap nap sétálgatott a városba akkor most igazán lenyirhatná a hajam, hogy legyen valami formája.. Erre persze ő még jobban beelnyírt és hátul most ilyen "érdekes" formája van neki, de segáz.. Amúgy jó lett, meg tényleg nincs vele gondom.. Majd szeptemberre visszanő :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr31996378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2009.07.05. 22:00:45

tükörből nyírni?? bazi bátorságból 10/10 :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.07.05. 22:34:52

simán, hallod :D no para.. jelenleg inkább az aggaszt hogy egy bazi nagy folt van a nyakamon mert ráestem egy székre.. :S tiszta olyan mintha kiszivták volna, menőznék is vele, ha épp nem lenne project.. :S igy viszont nem tom mennyire lesz hihető a szék.. :S pedig tényleg az volt :D

Gerely 2009.07.05. 23:12:33

perszeperszepersze green green green green most mér gáz az ha kiszívtam??? :F :F

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.07.05. 23:15:32

jol van na.. :D amugy tényleg elég vicces.. :D apám is kiröhögött h h lehetek ilyen nyomi h egy székkel szivatom ki a nyakam.. :D
süti beállítások módosítása