Körlevél!

2009.06.27. 15:07

Aki tudja terjessze! Petinek köszönhetjük! Mindenkinek nyomjátok!

Ezt küldözgessétek! Ugyanannyi értelme van, mint a többi ocsmány körlevélnek...
Fatima el Abdullah Omar Dzsihad Kalifa Hamasz Dzsamburi, a 114 éves szőke tősgyökeres stockholmi kislány többszörös áttételes anorákban szenved. Apukája, Björn Allah bin Vejnemöjnen egyezséget kötött a Világkereskedelmi Kamarával, hogy ha valaki elolvassa ezt az e-mailt és nem törli ki, hanem kinyomtatja és zöld szövegkiemelő filccel megjelöli a szövegben szereplő összes olyan határozatlan névelőt, amely jambikus pentameterben íródott főnévi igenév előtt áll, és ezen kinyomtatott példány felmutatása mellett az ácsi ABC-ben három darab vajas zsemlét vásárol, akkor az egyik zsemle árát a Világkereskedelmi Kamara arra fogja fordítani, hogy minden tavaszi napéjegyenlőségtől számított első holdtölte után született vörös harántcsíkos kiscica fényképét elküldi Fatimának, ezzel járulva hozzá, hogy a kislány megnyerhesse az iskolai papírgyűjtő versenyt.
Segíts, ne legyél szívtelen!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr491996348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2009.06.27. 21:16:31

fakfakfakfakfak.. ezt küldöm XD

palesz 2009.06.28. 13:27:51

én ezt már megkaptam green marha király, majdnem megszakadtam a röhögéstől :F :F

Gerely 2009.06.28. 14:38:26

én nem vagyok már szívtelen... továbbküldtem minden arra érdemesnek, illetve aki még valszeg nemlátta annak.. kivéve pálesz :D neke delküldtem hadd röhögj mégegyszer :D
süti beállítások módosítása