@#7

2009.06.26. 22:41

Ma elég vegyes napom volt és a nap végére sikerült felkurni az agyam.. Ma jött ugye nővérem, aminek örülök meg minden, csak ugye megbezséltük hogy este megyünk biliárdozni, és mentem mgé sétálni is pedig gecire semmi kedvem nem volt hozzá, de Judit azt mondta, hoy utánna megyünk biliárdozni.. erre elmentem és mikor viszaértük "hát nekem ma nincs kedvem biliárdozni", szal kicsit se voltam dühös, hogy egész nap erre készültem és akkor ő emg benyomja, hogy nincs kedve.. mind1.. majd holnap (elvileg)
Meg ma volt a napja  a leszokásomnak. Mától fogva hivatalosan nem dohányzom.  1 évig szívtam kb, nagyjából 20-25 doboz van mögöttem, napi 1-2-3 szálat szívtam, szerintem az egészségemnek nem sok rosszat tettem vele, nyilván ha nem szívtam volna még jobb lett volna. Narancs pall mall volt a favorit, 0,4 es. Remélem sikerül végleg leraknom.
Most megyek, hulla vagyok..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr431996346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edifice · http://dok.jaisz.hu 2009.06.26. 23:21:48

Nem hinném hogy leszoktál... :)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.27. 09:33:30

egy nap még nem is leszokás... :D
süti beállítások módosítása