Review :: Tedroy

2009.05.28. 21:25

Nagyon örülök hoyg ott voltam és köszönöm hogy eghívtatok, nagyon jól éreztem magam.
Egyszerűen nem is tudom miért, de egész más közeg mint a mi partijainkon (úgy értem amik ilyen osztálybulik). Nem tudom miért, de nálunk mintha mindig mindenki bizonyítani szeretne valamit, vagy ilyesmi. Lényeg a lényeg hogy Tedroyékhoz mentünk ki mókázni Tedroy és Pálesz születésnapja alkalmából. Én úgy érzem hogy Rolié volt a hangsúlyosabb, de a mi időnk is eljön majd Pálesz :D
Roli nagyon jó házigazda, de komolyan, én nem is tudnék ennyi mindenre odafigyelni. Nagyon szeretem Rolandot (nana, csak semmi buzulás..) mert nagyon kedves és tényleg törödik mindenkivel. És tudom hogy a házigazda szerepe mindig nagyon nehéz, de remélem azért ő is jól érezte magát :)
Volt pipa, sör (Roli hozatta, és valami nagyon tuning volt, de tök jó volt, mert ilyen 2,5dl es üvegekben volt és pont egy "pofa sör" volt)
Szoval sör, pizza, süti, pia, duma, és volt pár ismerős arc akikkek már találkoztunk korábi partik alkalmával, szóval velük is jól tudtam oldódni.
Volt szó mindenről. A zene is jó volt annak ellenére hogy én nem vagyok nagy diszkós, de kifejezetten bejött. A parti nagyon jó volt, még annak ellenére is hogy csak 23 ig tartott (már akinek..)
Engem akkor dobtak haza, mert nem akartam Angelsbe menni (már irtam valahova hogy miért.. :S ) szóóval a többiek még ott élték ki minden tombolhatnékjukat.
A képeket majd ide dobom a továb után, de valszeg csak dután, és persze elérhető a képek részlegen is.
Na most megyek, majd jönnek a képek is.
-update-
A KÉPEK MÁR NÉZHETŐK A TOVÁBB UTÁN! (TEDROY KÉPEK IS!)
Letöltés itt. [gallery=46]

-update 2009 05 28-
Tedroy féle képek, subaru ride is benne van (nem vol energiám leválogatni.. :S )

Letöltés itt.

[gallery=49]

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr561996588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi 2009.05.17. 11:18:26

Szerintem egész jól sikerült... Kíváncsian várom a képeket :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.17. 11:21:07

nem lett sok kép, mert lemerült aza xar, pedig egy napig tölöttem, nem vágom mi volt a baja.. :S

palesz 2009.05.17. 13:17:29

én is köszönöm, amúgy még jó, hogy a Rolié volt a fontosabb, ő lett 18(plusz ő volt a házigazda, amit tényleg marha jól csinált :D )! amúgy minden isteni volt, főleg a Mohito :D majd Dani az ajándékom elhozod hétfőre? meg ha Máté olvassa, akkor a pulcsim te is hozd el :D :$ köszi :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.17. 14:02:38

persze , viszem.. épp írni akartam :)

Roland alias Tedroy 2009.05.17. 19:41:45

1. is: nagyon köszönöm azoknak akik eljöttek! 2. : köszönöm, hogy gondoltatok rám, köszönöm a jó kívánságokat 3. : tény, hogy nem egyzserű házigazdának lenni, de hogy minden jól működjön ahhoz olyan vendégek is kellenek. és jól éreztem magam. 4. : ám igen, sajnos nálunk 11kor vége volt a bulinak, így utólag tényleg sajnálom, mert mindenkitől azt a visszajelzést kaptam, hogy itt jól érezte magát. Angels nem volt az igazi, de elment. és szeretném publikálni a meglepétesm amit drága szüleim szerveztek. RALLYZÁS SUBARU WRX STI-vel, egyszerűen leírhatatlan ez az élmény, sosem fogom elfelejteni. (iwiwemen pár kép...) mégegyszer nagyon köszönök mindent. és persze nem utolsó sorban: Pálesz Boldog Szülinapot!! ;)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.17. 19:45:03

képek még váratnak magukra mert nincs feltöltött aksim és ez a g*ci gép nem akarja a nélkül.. :S szóval valszeg csak holnap lesz kép

Gabcy 2009.05.17. 20:32:16

Hálé Boldog szülinapot Tedroy + Pálesz aztán csak okosan ma mert honlap jogdoga jah és tedy fasza volt a party

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.17. 20:35:29

még jó h a Tedy nagy T off micsoda sexy avatar.. :D on

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.17. 21:12:25

Boldog Szülinapot mindkettőtöknek én meg bazki rallyzhattam a buzuki ignáccal... nade az nem szándékos volt :D majnem otthagytuk a fogunkat :D
süti beállítások módosítása