Sapka & Anyu

2009.05.26. 18:59

Mint tudjátok van egy Zarás sapkám, ilyen baseball cup jellegű, (ami igaziból nem is Zarás) és pár napja nem tudtam hogy hol van, de mondjuk nem is nagyon kerestem, mert ilyen gatyarohasztó melegben már csak az kéne hogy még egy fekete spakával rohangásszak a fejemen.
Lényeg a lényeg, hogy meglett. (nem mintha feltűnt volna hogy nincs meg.. ) Lent volt albiban. Somtamot engedtem be, nálunk vendégeskedik megint, és lent a nagyszobában leltem meg (már persze nem Somtamot, hanem a spakát :D ) Asszem még a multkori Csabis dumálós este hagytam ott.. Persze felmerül a kérdés hogy miér sapkában mentem le, ha csak kb 3 méter a szintkülömbség..?
Amúgy anyu is úgy járt mint a sapkám. Eltűnt.. Reggel se volt már sehol, és dután se találtam itthon, mondjuk nem nagyon izgat, kb az lehet a helyzet, hogy továbbképzésre ment reggel a főkapitányságra, dután meg biztos megint barátnőzik, vagy mit tudom én..
Mindenesetre legalább nyugi van.
Este még nekiesek a fizikának, mert 5 öst kéne írnom belőle. Mondjuk aztán Somtam rávezetett a lényegre, minek stresszelek itt ha ez még sehova nem szémít be..? És végülis jogos az észrevétel..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr851996577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása