Áramszünet

2009.05.22. 22:35

Tulajdonképpen nem is az mert csak nálunk volt hiba. A dolog úgy nézet ki, hogy át akartam hozni apu monitorát, mert nem férek el az asztalon, szal gondoltam míg nincs itthon, addig én kölcsönveszem a monitorát. Kihuztam erre elsötétült minden. Biztosítékok felkapcsolva, akkor visszajött, és már meg is nyugodtam mikor észrevettem, hogy apu szobájába és a nappaliba nincs áram, na mondom faxa. Gyorsan átnéztem a kismegszakítókat, de semmi, miden a helyén volt. Gyorssegély aputól telefonon, kismegszakító csere, tök sötétben villany nélkül, persze igy se volt jó, de azért szenvedtem vele fél órát, kiderül hogy apu szobájában az egyik hosszabító, amibe a monitor si dugva volt meggondolta magát és zárlatos lett. Azt kihuztam és minden jó lett, szal most már 2 monitoron nyomom. Egyiken film, másikon meg töltés, msn, és flock.. Jó buli. Azt élvezem még mikor a képernyőkímélő egyik monitorrol a másikra mászik.. :D Qva jó.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr991996559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2009.05.22. 22:11:37

Printscreen? Hogy állítottad be? a másik monitor az asztal meghosszabítása?

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.22. 22:14:53

mindjárt dobom fel a képet

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.23. 17:17:03

én tv-vel dugtam össze a gépet és az meg fentvolt polcon... magasan :D és annyit röhögtaem rajta :D :D
süti beállítások módosítása