Index = NEM MENŐ vol2

2009.05.21. 21:31

Gondolom mindenkinek megakadt a szeme az index kiakadós postján, akinek pedig nem annak itt a link.
Tökre megértem az indexeseket, mert teljesen igazuk van. (a cikk lényege röviden hogy sokat szidják őket hogy nem írnak helyesen és most kiosztják a népet h ha nem tetszik el lehet ballagni)
Ezt főleg én értem meg, mert amit látjátok, láttátok és még látni is fogjátok, én aztán úgy írok ahogy jön, és nem az érdekel hogy most kisbetű, nagybetű, ékezet ide oda. Leszarom, de komolyan. Úgy vagyok vele, hogy a tartalom a lényeg, és ahogy én látom teljesen olvasható a szöveg. (kivéve amikor nem..)
És azt is sajnálom, hogy itthon ilyen a helyzet, mert mindenki csak a másikat szidja (én is, de hát különben mit postolnék..?) és a legkisebb hülyeségekből is képes elefántot csinálni, ilyen pl a helyesírás is. Egy blogon szerintem nagyon nem (azt akartam írni hogy qvára, de mostantól szépen beszélek/írok) fontos az, hogy egy betü kimarad, vagy épp félreüti az illető. Nyilván ha olvashatatlan a szöveg az már gáz, de egy két betű elírás az semmi..
És én azt mondom, hogy aki még életében nem írt el egy szót sem, az vesse az első követ az indexesekre, vagy éppen rám.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr911996554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.22. 19:52:37

megnéztem és a csökött agyammal nem találtam semmi hibát :D Ikrény pedig kínosan ügyel mninden szarságra.. nemtom engem zavar kcist hogy minden a helyénvan.. én ilyennel sosem foglalkoztam blogtéren.. leszami lesz.. senki nem azt nézi hogy a muszájt muszálynak írom vagy umszájnak esetlek muzsájnak... értscsd meg bazki... és úgyvan.. nemteccik? ellehet menni.. ja és jól jegyezd meg: nem olvashatatlan hanem olashatatlan!!!!

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.22. 20:30:04

(cheatelek: van nyelvi helyesség ellenőrző a flockban.. :D amugy nem izgat, meg most már gépelni úgy ahogy tudok, csak néha bassza a szemem a sok piros.. :D )
süti beállítások módosítása