Celeb :: Trendetlen

2009.05.10. 21:42

Már régóta érik bennem egy hasonló post, de a mai napig nem éretem el oda, hogy legyen is belőle valami, de a mai indexes köröm végén találtam egy postot ami aztán picit felzaklatott.
Nincs kedvem berakni az egész cuccott, de az a lényeg, hogy lehet szavazni h a legidiótábban kinéző emberek közül ki az aki még viszonylag elmegy.
Nagyon durva kombók vannak szal a fenti^ linken sztem mindenképp checkoljátok, hogy mi hord a mai pop-celeb-nép.
Van aki próbál egyedi lenni (Dukai Regina), van aki a divatot próbálja követni (Kovácsovics Fruzsina-ő egyébként ki a rák..?), de van aki csak szimplán izléstelen és ronda (Tóth Gabi)
Őt mondjuk konkrétan simán lehet egy izlés-ficamos emos buzinak is nézni a gumicsizmás-sárga-piros-előlkötős kombójával. Nem is értem mi lett ezzel a lánnyal..? Régen egész izléses volt (na azért nem teljesen), volt neki rendes barátja (az a Palcsó gyerek) most meg mi van..? Nagy Emo feeling, meg "én msot qva menő vagyok" és "kurva egyedi is vagyok".
Semmi gondom nincs az emosokkal, de az a divat pozzer buzi banda böki a  csőröm. A másik meg ez az önjelölt divatdiktátor probléma.
Nem csak Tóth Gabira gondolok de pl Lady GaGa, és társai.. Sokan azt hiszik hogy ha idióta ruhákba öltöznek akkor egyediek (néha én is csinálok ilyet, de azért én úgy érzem tudom hol a határ.. :D )
Na mind1, inkább lessétek meg a linket..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr201996512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.05.11. 16:21:43

Kérlek szépen: Kovácsovics Fruzsina a Csillagszületik-ben szerepelt! Van egy nagyon tuti száma Jamie Winchesterrel! ;)

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.11. 20:55:41

bocs de.... ki nem szarja le a celebgeciket? csillagszületikben a stohl produkcijója volt a legjobb... lépcsőn lebukfenc :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.11. 22:13:57

Ha már Jamievel játszott akkor visszavonok minden rágalmat.

Bojek 2009.05.12. 10:04:02

off da old skul: http://www.youtube.com/watch?v=IY5Ejus6kgc&feature=related on

Bojek 2009.05.12. 13:47:33

off ah ah ezt még muszály: http://www.youtube.com/watch?v=ThHzULnBjfM az egész albumot ajánlom kedves figyelmetekbe on
süti beállítások módosítása