A szekrény

2009.04.30. 16:51

Ma mivel nagyon ráérős voltam, gondoltam majd én jól rendet rakok a  szekrényemben és kiszanálom az olyan ingeket zakókat amik picit nagyok rám (azok a zakók amik 4xlesek és anyám vette őket..)
Na ez most úgy néz ki, hogy fogtam mindent és kiszórtam a szoba közepére, hogy majd csak azt rakom vissza, ami kell.
De valamit elbasztam mert a szekrény fele üres, és kész vagyok. Lehet h mégiscsak át kéne nézni, hogy mit szórok ki..?
Na minden vissza, megint kupi a szoba közepén, most már kezd visszatérni az egységes rend, de most meg az a gáz hogy van kb 60 párnyi páratlan zoknim, amit nincs kedvem végigválogatni. Ez azért alakult ki mert ha csak nem voltak összepárosítva, akkor én fogtam és a szárítóról leszedett össze-vissza zoknikat és beszórtam a szekrény aljába. Ja mert ugye ott van ilyen kosárszerű tálca, ami a zokniknak meg az alsógatyáknak van.
Gyakorlatilag ezeket nem lehetett látni mikor elkezdtem.. :D
További probléma, hogy vannak olyan cuccaim amikről tudom, hogy soha a büdös qva életbe nem fogom őket felvenni, így nem kerülhetnek vissza  a szekrénybe. Viszont kidobni se kéne, és a szoba közepén se maradhatnak szóval kéne valami köztes megoldás a szekrény és kuka között.
Ágy alá se fér be :D És jelenleg nincs több szabad szekrény kapacitásom.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr221996659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása