Napiszar end.?

2009.04.29. 21:57

Szerintem kb mindenki ismeri az oldat nagyjából, aki még nem látta már tuti az is hallott róla. Én nem vagyok rendszeres olvasója, sőt, kb havi egyszer felnézek, de ma így tettem és megdöbbentő hírek fogadtak a kezdőoldalon. Úgy tűnik felszámolják az oldalt, mert emberi jogokat sértett, és perbe fogkát a készítőit.
Igaziból nem is tudom, mit gondoljak. Igaziból megvetem az oldalt, mert mindenki szarrá fikáznak, és néha még sajnálok is egy-egy tényleg nem fikázható embert (na persze itt nem a buzikra, rajokra, és egyéb aljanépekre gondolok.), de a másik oldalon meg ott van az hogy ez már egy szállóige volt, és néha jó volt szemezgetni a sok idiótaságból.
Itt a cikk.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr661996655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.04.29. 21:43:54

Szerintem csak kacsa az egész, szinte már hápog. Ha elolvasod a levelet, annyi helyesírási hibát találhatsz benne... Egy jogász nem engedheti meg magának, hogy egy soron belül legyen mondjuk átlag 3-4 hibája. Náluk elég fontos a helyesírás. Másik meg az, hogy kommentek között írták, hogy utánanéztek ennek a cégnek, és nem is létezik. Ha létezne is: milyen cég az, aminek citromailes e-mail címe van? :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.29. 23:29:41

igen, a levél elég gyanús, de a storry tök elképzelhető :D
süti beállítások módosítása