iWiW gadgets

2009.04.22. 19:08

Ma volt annak a napja hogy iwiw barátunk újabb "nagyobb lépést tett előre", ami azért szerintem eléggé megkérdőjelezhető.
Ma mutatták be az egyéni fejlesztők munkáit, amik ilyen mini alkalmazások, de szerintem amennyire beharangozták, pont annyira nem működik egyik se.
Én kb 6-7 dbot próbáltam (volna) ki, de eggyik se működött, pedig külön fejlesztői team csinálta őket, szóval a probléma valszeg iwiw en belül van.
Múgy tényleg nem értem hogy mit akarnak ezzel, mert ez semmire nem való.. Úgy értem, hogy végre úgy ahogy kinéz a rendszer, és sebességre is mintha javul volna (na azért a korrekttől még távol állt..) és akkor most megint fejlesztés ide, fejlesztés oda, a rendszer napi 2* omlik össze mert annyi a felhasználó, és nem bírja a szerver erőforrással..
Ez olyan mintha egy 10m2 es albiban akarnál 200 fős partit szervezni. Nem lehet, és hülyeség is. Ja és akkor hívok dj-ket és mixereket (az alkalmazások és fejlesztők) de nem férnek el és mivel mindenki csóró a partin (mert ugye iwiw ingyenes) ezért senki nem iszik semmit..
Na mind1, akinek müxik valamelyik az irjon már rám..
Update a tovább után..
-upd-
És akkor az alkalmazások "lehetőségeiről" nem is ejtettem szót.. Van boros szekrényes, hugy, hogy nyilván tudd tartani miket ittál..
Aztán van "kerítő" amivel a barátaidat tudod összehozni, hogy "új kapcsolatok bontakozhassanak ki szingli barátaid között"
Van rajzolós, ami jó móka, de sok értelme nincs.. kb paint..
Aztán van ilyen music box cumó, ami arra jó hogy amiket viedókat utube on összrendeztél sé gyűjtöttél, most itt is megkeresheted 2 hét alatt és megmutizhatod a cukcsi barátaidnak. (ja mert ugye nem saján video site, csak utuberól streameli..
(most már be se jön iwiw index html.. ) (ezt visszavonom, mert közbe elment netem.. :D )
Van "zöldségeim" idézném:

Óvd a környezeted és vedd kézbe saját Zöldfejlődésedet. Most megmutathatod ismerőseidnek, hogy milyen zöldségekkel járulsz hozzá környezeted megóvásához.
Aztán van itt rss olvasó, ami tök jó, mert aki nem tudja mi az annak úgy is mindegy, aki meg tudja az meg nem fog várni a félórás töltésre iwiw en hogy megnézze a napi híreket.. :D
Az eggyetlen ami tetszett volna, az a soduko volt, de az se működött..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr281996623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.22. 20:55:18

sudoku műxik és a sebességgel sincs gondom.. amúgy tényleg semmi értelme nincs.. legalábbis én nemlátom.. mondjuk én ilyen csökkentettmód wiwező vagyko, kéthetente egyszerkétszer bejelentkezek, megnézem üzeneteket, jelölt-e bé valaki meg ha linkelnek valamit iwiwről akkor emglesem...

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.22. 20:57:28

visszavontam.. nem műxik

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.22. 21:01:22

én dután néztem akkor nem volt jó, msot néztem most se jó, holnap nézem, holnap se lesz jó :D

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.22. 21:07:55

már rájöttem a turpisságra fel kell venni a játékot, ki kell 3 szart pipálni meg még előtte engedélyezni kell az alkalmazásokat és már lenyomtam egyet.. nemnehéz.. de felesleges továbbrais..

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.22. 21:15:33

én el se jutok odáig hogy felvegye... kipipálom elfogad és vége, meghal!
süti beállítások módosítása