Én meg a tanulás

2009.04.22. 21:05

Én már rájöttem, hogy ez nekem egyszerűen nem megy. Nem nekem találták ki, de komolyan. Mindig az van hogy most én akkor leülök és tanulni fogok, de soha nem müxik.
Ma pl azt terveztem hogy 6 tól akkor töri, 8 ig nyomom és egy isten leszek holnap.. Ehhez képest most van 21:04 és még csak azt se tudom, hogy hol a törikönyvem...
Most már egyre inkább az érik bennem, hogy most már elő se veszem, mert ott a holnapi 3 közgáz, de már ismerem magam annyira, hogy ott se fogok tanulni, szal tényleg kéne kezdeni valmit magammal.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr471996626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lili 2009.04.22. 21:09:35

Jó, jóó tanulás, meg egyebek.Te nem tudsz, oké, ez részleges korjelenség. Azt hiszem az alapból értelmes fajta az, akinek egy idő után minden kis izéje tele lesz azzal, hogy tanuljon és tanuljon, többet ér azzal, ha tályékozott, művelt, nem a fölösleges dolgokat veri az agyába. Érettségi előtt 12 nappal írom ezt ide neked, drágám, és nem hiszem, hogy a " félelem " beszél belőlem, mert az nincs. A töri viszont szent, azt simán TUDNI kell :D Júj, a süti, jaj, rohanok :D love

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.22. 21:14:32

!ÚR ISTEN, A SÜTI ODAÉG! Amúgy a törit nem lehet simán tudni.. a töri fakt egy dolog, ha nakem is heti 40 törim lenne én is érteném.. :D amúgy igen, én is inkább művel akarok lenni mint kocka.. :D

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.22. 21:23:14

@Lili: mélységesen egyetértek (hülyén hangzik??) a sütinek meg: SÜN! háááá SÜN =) =)
süti beállítások módosítása