Im on my way!

2009.04.19. 13:13

Minden a helyén, találtam jó zenét is, ami most feldobja a kedvem. Ittvan e!

Az ebéd már készül.. Chilisbab rulz! Anyuval is elvagyok, bár azt hitte hogy majd úgy csinálom a chilisbabot ahogy ő mondja.. :D Meg persze.. De jól elvagyunk, ittunk sört is :D
Kiderült hoyg jönnek nővéremék is, de egy órával elötte szóltak, szal már a kocsiban voltak mikor kerestek.. :D
Tettem fel a gépre Clone Driveot, mert ugye win7 nem szereti a daemon tools-t, gondolkodtam is rajta hogy most daemonék mit kezdenek magukkal..? :D
Most megyek mert még picit összepakolok, mert mint ahova  a bomba csapot be.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr631996615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.19. 15:18:49

jó a zene de én csak az első percet szeretem belőle :D
süti beállítások módosítása