Itt vagyok ám!

2009.04.11. 16:23

Nem kell aggódni nem tűntem el, csak picit összejöttek a dolgok. Tegnap pestről pl 21:00 körül keveredtem haza..
Picit kész is voltam, annyira volt erőm hogy megkajáljak zuhany, aztán alvás..
Ma pihenős módi volt.. Reggeli, város, ebéd, alvás-napozás az udvarom, már kezd szinem is lenni, aztán msot feljöttem picit körbenézni neten.
Ma még megyünk vásárolgatni, meg ilyenek, majd este talán jövök, de most itt van Judit és nem nagyon enged gépközelbe, már csak azért sem hogy inkább vele legyek, szal nem tom még hogy mikor leszek :)
Majd jön valami pest review is, meg Balage gép review egy picit, de azt majd inkább ő :)
Megyek mert "dolgom" van.. :D
Ja és közbe Madonnát hallgatok (power of goodbye)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr461996763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása