Reggeli fűnyírás

2009.04.05. 11:22

Én tökre szeretek füvet nyírni, nem is tudom miért. Talán megnyugtató, vagy valami ilyesmi. De nem is ez a lényeg, hanem hogy ma elérkezett az év első fűnyírása, lévén, hogy az ember a hó alatt csak nem nyírja. A fenti részt még nem nyírtam le, mert anyu azt mondta hogy majd előbb ő szépen kiszedi a gazt közüle, én meg addig nem nyírhatom le..
Hátul viszont nagyon durva lett a fű. Ugye oda ősszel ültettük és tavaly még nem volt az a tipikus szálkás, inkább ilyen "rálépsz, meghal" jellegű, de most a télen megkezdődött az eggyes harcos kiképzés, és most már szálkás.
Meg mivel még picit harmatos volt, ezért a fűnyíró is meg akart halni, na meg mert volt kb 10-15cm hosszú.. :D
De most elégedett vagyok magammal, és jönnek nővéremék is hamarosan, szal happiness van :)
Dután sztem becheckolunk városba is egy laza sétára.
off
most jötem rá hogy a magyar flockban magyar helyesírás ellenőrző van.. beszarás..
on
Ha van valami jó fűnyírási tippetek jöhet.. (az alufóliával bélelt szekrény és az uw már lejárt lemez.. :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr831996752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.05. 20:44:08

én tegnap nyírtam.. én is bírom de nagyon
süti beállítások módosítása