Tegnap picit sikerült kiakasztani a hullámos népségeknek. Odamegyünk, nem engednek be a tök üres benti terembe, mert "foglalt", kint egy asztálnál ültünk 20 an, de segáz..
Nem is lenne gond hogy ha randomra bemegyünk és akkor nincs hely, mert nem várhatja el az ember h péntek este legyen egy szórakozóhelyen 20 főnek hely.
De a baj nem ez volt hanem az hogy én már 2-3 hete szóltam nekik, sőt még elötte is, meg szerdán is szóltam Andinak hogy majd jönnénk, de semmi. Nem birtak kiüríteni 2 qva asztalt.
Picit elszálltak magukkal.. Az utóbbi időben nagyon bunkók lettek, és már lenéznek minket, de arról már kevés szó esik hogy az előző egy évben a bevételük 1/3 át mi tettük ki kb..
Persze mikor szóltam a többieknek h tele van a faxom, és nincs kedvem itt nyomorogni, szal inkább beáldozom albit, mert ott legalább elférünk, akkor emg már jöttek volna rendezkedni...
Addig meg se mozdultak.. semmi, aztán ahogy megindult a nép h akkor elmegyünk, akkor meg rögtön kibújt a szög a zsákból.
Mellesleg a benti terem is üres volt, szal nem értem hogy mit nem lehet ezen megoldani.
A pultos csaj még ki is akadt hogy "ő ugyan nem fog asztalokat huzigálni egyedül"...
Nem tom ki tesz szivességet kinek..? Nem arról van szó, h nem akarok 2 asztalt elhúzni, sőt ha szolnak h csak ugy tudják megoldani hogy ha odamegyünk elöbb és elrendezzük magunknak a terepet, akkor azt mondom h semmi gond, megyek és elhuzom az asztalokat úgy ahogy nekünk kell..
Na de nem baj, van más hely is győrben, majd ezentúl máshova járunk.. tegnap elhuztak a nyanyák is, és mi se mentünk, pedig azért lett volna fogyasztás.. Sör, bor, és rövid is fogyott volna, mert albiban is hiány volt.. A 8-10 pizzáról nem is beszélve..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr171996747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2009.04.04. 10:10:45

Jah nézünk vmi új helyet.

palesz 2009.04.04. 10:12:25

Jah, mondjuk Tényőn :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.04. 10:14:48

akkor nem megyünk már pestre? vagy mondjuk debrecenbe..? :P :D

Rick 2009.04.04. 10:28:19

Nem volt rossz így se de ahhoz képest h úgy volt ha hullámban leszünk...de mind1:D Adam is kész volt :D he'll always remember us :D tényleg mikor indult el tőletek Dani??? Mer mikor eljöttem nem teljesen voltam benn biztos h hazamegy :D:D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.04. 11:20:11

fogalmam sincs h mikor ment el.. :S :D na meg a végén nekem is voltak gondjaim a koordinációmmal, szal nem nagyon virtulózkodtam.. :D (micsoda szavak :D )
süti beállítások módosítása