Korán reggel

2009.03.15. 08:52

Már most kész vagyok pedig még nem történt semmi..
Kb 7:30 körül keltem amivel nem is lenne semmi gond, mert korán lefeküdtem (22:30) de Lilinek sikerült még éjjfél felé felhívnia, hogy jól érzi magát és hiányolta a hangom. Hallom h csörög a telefonom, kapkodok ide oda, azt se tudom hol vagyok, felvettem, atán beszéltünk.. :)
Örültem hogy felhívott, annak ellenére h már aludtam volna, kb ő az eggyetlen aki még ezért se utálok.. :D
Sőt még sms-t is kaptam.. Mondjuk annak a hagjára még csak fordulni se fordultam egyet az ágyban, szal az inkább meglepetés jellegű volt.
Már megreggeliztem, és most rendet kellene rakni a szobámba, mert mint ahova bomba csapott be. Mostanában se időm, se energiám nem volt fenttartani a rendet, szal majd most.
Viszont úgy bereggeliztem hogy legszívesebben még aludnék egyet.. :D
Nade megyek, mert így soha nem lesz belőlem semmi..
off
Chapter one hogy tetszett..?
on
"Peace and love"

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr431996847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása