Feel the sunshine

2009.03.08. 19:38

Dutánra sikerült agyon vágnom a rosszkedvem, és most már egész emberi gondolataim vannak :D
Voltam egyet bringázni, amit először úgy képzeltem el, hogy majd csak egy irányba, újfalu felé indulok, de inkább mentem össze vissza.
Voltam Vizivárosban, árkádnál, városban, színház, baross út, egyetem, újfalu, töltés, lapos, ami belegér :D
Jó volt picit a napsütésben tekerni. Napszemüveg fel, Dj Krsuh be, világ kikapcs.
Szerintem ezentúl ha szar kedvem lesz rendszeresítem ezt a nyugtató bringázást :)
Most megyek mert még egy rakat embernek kell írnom.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr511996839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása