Betegség..? Iskola!

2009.02.15. 19:13

Most vagyok úgy hogy utolért a nagy "vissza kell menni suli" állapot, és valahogy nem nagyon fűlik a fogam az egészhez, aztán most már inkább picit dühös vagyok pár ember miatt, mert rájöttem hogy gecire érdekemberek :)
Én elég sok emberrel jóba vagyok, sőt talán nem is tudnék olyanokat mondani akik mondjuk utálnak.. (az más dolog h én utálom őket.. :D )
Szóval én itt haldoklom (igen, ez itt a reklám és a szégyenteljes pillanatok helye) és nagyon sokan támogattak, kerestek, jobbolás kívántak, sőt még meg is látogattak (ha mást nem a blogom), ami nagyon jól esett annak ellenére hogy influenzás voltam, nem pedig rákos vagy hasonló. Szóval aki jött/nemjött, de kérdezett felőlem annak köszönöm, és nagyra értékelem.
Viszont pont ilyen nagy odafigyelésnél kijön az is hogy ki volt az aki viszont gecire nem figyelt oda...
Nem fogok neveket mondani, sose szoktam.. de volt egykét ember, akitől mondjuk "elvártam" volna hogy ha nem is meglátogat, de legalább rámír msn en hogy hálé, mivan mester, vagy valami...
De valljuk be ha 40 en jönnek akkor se gyógyultam volna meg elöbb szal oly mind1 ezen veszekedni :) (főleg hogy meg se gyógyultam..)
Holnap valszeg megyek suliba, és kaptok meglepetést is. Páran már tudják mi lesz az (Balage & Peti), de még az is lehet h pihizek egyet itthon, mert még elég rendesen köhögök, szal majd még alakul..
Holnap első órában, észreveszitek hogy hogy döntöttem :)
Most sztem ellépek pihizni mert gecire nem aludtam megint semmit.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr81996932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.02.15. 19:41:28

Engem se látogatott meg senki az osztályból:O:D Dehh még van ráá alkalom..valszínű jöv7en is ki leszek írva:D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.15. 19:56:26

én nem mondom hogy kimegyek, de azt mondom: Jobbulást :)
süti beállítások módosítása