Today :: Ma happening

2009.02.11. 18:25

Hát a mai napom is elég érdekes volt. Reggel felkeltem és rávettem magam hogy egy zuhanzás és hajmosás pozitívan fog rám hatni..
Kiértem dokihoz, ahol minden korábbi számításom ellenére ma ne voltak sokan, szóval pozitívan csaslódtam..
(ja a nyelvtani hibák mosst nem miattam vannak, mert az ágyamból írok, szal nem si látom hogy mit írok..)
Kivártam a sorom, bemegyek.
Picit kamuzgattam hoyg nekem de rossz, meg van ám lázam is (tényleg van, és nekem tényleg rossz)
Jó, jó, minden happy, már majdnem eljöttem mikor doki mondta hoyg pisiljek azért egyet.
Adott egy poharat, megtettem a magamét, nem volt semmi gáz, csak azért meglepődtem. Pénteken megyek még vissza és azt mondta hoyg nézünk majd vércukrot.. Hát franc se tudja, majd lesz valami0
Délelött meg felhívott Somtam hogy ittvan győrben, szal kéne talni, vagy mi, szóval go hullám, ott dumálgattunk, megnéztem az új nőket, aztán onnan mentem mamához ebédelni, utánna meg pihi itthon.
Most meg összeraktam a vezetéknélküli billetyűzetem, szal msot már ágybol tolom.
Most meg sztem nézek valami kaját, mert dél óta nem ettem egy falást se :)
Na fala peace all :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001996922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása