A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001996916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_smore? 2009.02.08. 21:06:41

Nem lehet rossz. de attól félek h elgagyizzák. sztem az 1nél jobbat ugysem sikerül csinálni =)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.08. 21:44:04

hát enm tom, a trailer elég ütősnek tünt, és az 1 története sztem gagyi volt.. (nem mintha a 2-3 é jobb lett volna..) de egy jó storryval nagyon sokat ki lehetne hozni egyilyen autós filmből..

_smore? 2009.02.08. 21:57:32

az is igaz. de az 1ben szerintem épp az volt a jó hogy nem minden happy, sztem sokkal reálisabb volt mint pl a 2 (tele mindenféle grafikai animációs szarságokkal) viszont a 2nek meg jobb volt a története. a 3 meg inkább látványos (kicsit talán sablonos,de qva élvezhető, a mustang meg +pont:) ) a 4ben sztem a legszembetűnőbb h itt nincsenek széjjjje'tuningolt EVOk meg 350Z-k , gondolom ennek is meg lesz az oka. még nem olvastam utána de kiváncsi leszek rá (+pont a régi szereplők ^^)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.08. 22:02:06

régi szereplőkkel lesz az igazi, mugy meg nem azért ne tetszett a storry mert nem happy, sőt ami azt illeti én jobban szeretem a drámákat.. egyszerűen nem volt elég jó a történet és kész, sztem több lehetne benne, és mint mondtam a 2-3 nak se volt jó a története.. a 2 nagyon nézhető és izgi, de mese.. a 3 izgi, mert driftes, és ilyet nem mindig lát az ember, viszont történetileg..?? (már csak japán marad..?, persze..) a maffiafőnök inkább belemegy a driftbe...? jaj, és pont van egy csaj, aki nem si japán.. de fura.. :D nekem a háromban tényleg csak a mustang tetszett, azt viszont megvertem volna aki egy nissan (asszem nissan volt) motort tett bele...

_smore? 2009.02.09. 11:56:19

igen nissan... silvia ha jól emlékszem. a mustang csak a "gazdatest" volt :D bár mikor a film elején (?) az öreg a garázsban törölgette már akkor lehetett sejteni hogy annak még szerepe későbbiekben.lett is.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.09. 11:57:55

hát ahogy nézem te se vagy suliba.. :D

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.02.09. 15:19:08

rééégi szereplőők:) legjobb:)

_smore? 2009.02.09. 17:25:50

hát nem..:D énis itthon amardtam. lehet h emlékszel h szombaton fájt a tüdőm meg stb, nem mult el ugyh elmentem dokihoz, de csüt. ön már megyek sztem. MSN en továbbra sem leeht utolérni Danifiam....holnap biliárd?:D mondjuk mikor a többiek matekon rohadnak?:D

palesz 2009.02.09. 17:59:15

peti F.U. amúgy jobbiulást mindenkinek, nekem a step brothers nagyon bejött :F amikor elkezd élve elásni... :F :F :F

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.09. 18:12:14

..amikor ráesik az ágy.. (és már lehet tölteni..)
süti beállítások módosítása