Szidjuk el a családot #2

2009.01.22. 18:13

Folytatván az előző postot most áttérek a családra..
Már nagyon elegem van abból is hogy hazajövök és akor minden szerte szét, kupi mindenhol, és már az én szobámba is begyőrűzik, mert amit anuy úgy gonodlh nem az ővé azt szépen behordja hozám..
ELEGEM VAN BELŐLE!
Senkit nem hívhatok át nyugiban mert az egész ház egy nagy kupi, és én nem tehetem szóvá mert én még csak gyerek vagyok és én nem "pofázhatok" vissza...
Apu meg nem teszi szóvá, mert ő meg nem akr összebalhézni anuyval, de Istenre esküszöm (pedig ateista vagyok) amint lesz munkám, vagy valami jövedelmem elköltözök innen amilyen messzire csak lehet..
Elegem van abból hogy ha valamit el akrok érni azt magamnak kel megteremtenem, és ha pénz kell azt is nekem kell összekoldulni.
Megértem én h nincs sok pénzünk, csak az bosszant h anyám meg mindig mondja h jaj, nincs pénze, jaja meg különben is neki be kell fizetni az ebédet 12e, a számlákat (gyakorlatilag apu fizeti), meg be kell vásárolnia (ez cselesen oldja meg mert nem vásárol be, ergo ez is apué..) magyarul 12e ft ot ad be a kaszába, a többi az meg igy hopp, nincs meg.. é sakkor jön it h nem lesz pénzünk, meg válság meg jaj milesz, de azért hetente képes magának venni egy cipőt, kabátot, felsőt..
Utoljára anyutol nem si tudom mikor kértem pénzt (kb fél éve) ls akkor is kb 5e-10 e forintot (pontosabban ő ajánlotta fel) ls most emg h szoltma h esetleg kéne egy új cipő, fel volt háborodva h mit képzelek én..???
Egyszerűen xarul esik h megszokták h én előteremtem magamnak a pénzem, és utálom h nem támogatnak semmiben! Máshol ha kell valami, spórolnak, megbeszélik, és megveszik..
Itt nálunk: NEM FIAM, HÜLYE VAGY...!
De a legjobb mikor valami tök értlemes dologra lérek pénzt (pl osztálypénz) és akkor azon si fel van háborodva anuy h miért neki kell fizetni.., vagy csak szimplán hazudik valamit h nincs pénze.. (aha, persze, 15-e körül nem szokott lenni az embernek, főleg h 10 én kapja..) és akkor másnap vesz magának cipőt, ruhát, de érdekes módon nekem nem akart jutni azokból a papirosokból..
És azt is utálom h anyu miat szyv az egész család. Anyut kerüli az össze rokon, már a saját anyja se szereti (mama) se a testvére, se senki, és ennek ellenére mégis mindig ő keresi a bajt..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr91996882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2009.01.22. 19:14:05

Nemtom honnan gondolod, hogy máshol másképp van. Meg pl sztem nincsen nálatok kupleráj. Vagy lehet csak a tiszteletemre van mindig összepakolva, de pl voltam már olyan szobában, ahol kupleráj volt. Ott a srác könyvei, több napi ruhája, cipői, minden cucca a földre volt összehányva és az ágyra be kellett ugrani. 3 szor voltam náluk, mindannyiszor így volt. Nálad nem így van. Meg nemtom mire kell annyi pénz. Ruhára? Én addig hordok egy ruhát, amíg ki nem lyukad. Kb egy évbe egyszer kapok kegy farmer, meg 2-3 pólót + max egy pulcsit. Aztán azok addig mennek, amíg ki nem szakadnak. Nem veszek minden héten zöld pólót, mert az tetszik :P :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.01.22. 19:21:12

én mndjuk vennék cipőt magamnak.. és én se veszek feltétlenül 30 polót egy évben.. a zöld poló pedig menő! mugy én emg azt nem értem hogy anyu mire küölti el a maradék fizetését..

Andi 2009.01.22. 21:56:14

Ezek szerint én el vagyok kényeztetve... :O :O :O Amúgymeg take it easy Danikám! Ha kell vmi, majd én kikunyerom neked! ;)
süti beállítások módosítása