Today :: 2009 1 10

2009.01.10. 23:25

Már ilyen pos is rég volt és gondoltam leirom milyen napom volt.
A reggeli postban irtma még hogy Andi és árkád és stb..
Na kb a fele nem lett meg, mert rájöttem h nincs itthon a pénzem, a posta meg zárva szal fel se tudtam venni, ergo no money-> no árkád.. :S
Segáz, gyorsan hívom Andit hogy sztorno az árkád style, szóval jöttünk átt hozzánk, itt meg dumaparty, pizzarendelés, de a gecik csak 1 óra mulva hozták és már majdnem éhen haltam, mert 14:30 kor rendeltük meg kb.. és addig semmit nem ettem..
Kaja közbe Harry Pottyert néztünk, aztán meg szenvedtünk hogy mindjárt meghalunk, mert fejenként betoltunk egy egész pizát.. :S
Kis pihi után nagy csikizős móka volt, amit mindenki megsínylett, aztán megint pihi, mert agyhalál, majd neten nézelődtünk.. tagged, iwiw, familyguy, amit a tovább után meg is leshettek..
Aztán meg hatalmas honfoglaló csata.
Első párat Andi accján nyomtuk, azán átjöttünk enyémre, ami kb fél éves már de még csak egyeg játszottam rajta..
Az első játék megsemmisítő vereség volt.. :S :D  De aztán belejöttünk és mindenkit elaláztunk, de tényleg mindenkit a 2. körben.. :D
Már csak 15 percünk maradt a buszra, szal malac vágtában kikisértem a buszhoz.
A holnapi progi tnaulás, mert közgázból irok, meg el kell olvasnom az anyegint, mert érdekel is, na meg abból írunk.. :D
Na itt a video a tovább után..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr121997012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.01.11. 12:36:31

Velem is ugyneztnézte :S :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.01.11. 13:00:37

andi nagyon bekészült tőle.. rázkodott a röhögéstől.. :D

Andi 2009.01.11. 13:07:53

Mivel csak ez van fent neten... :D És most is köbö órákig röhögtem rajta :D :D :D

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.01.12. 20:07:47

Nálam nemis teccett annynira:D
süti beállítások módosítása