Today :: 2008 11 30

2008.11.30. 20:40

Ma egész ígéretesen indult a napom.
Reggel felkeltem 9 környékén, ami egész jónak vehető. 
Kimentem konyhába és szembesültem a csipetke problémával (egyel lejjebbi post), aztán mikro már minden kóser volt (=csak 120 volt a pulzusom a qva csipetke miatt..) Akkor még jött a tatár beefsteak készítés ami qva jo lett, csak sikerült az egész napomat elqrnia. :) Mert hát ugye meg kell kostólni és meg is tettem, csak hát uyge fokhagymás volt rendesen, és htá mint tudjuk ennek vannak következményei.. :D
Persz utánna jön a fogmosás meg stb, de az sem segít, szal 3 fogmosás után még mindig simán lett volna helyem egy full buszon.. :D
Jöttek nővéremék, és ebéd.
Na itt megint sikerül úgy bekajálnom hogy dután 3-4 ig a mozgás inkább volt kín, mint élvezet.. :S
Ezek után (ja meg azt le se irom h pihentem volna egyet, de mindenkinek az én agyámra fájt a foga, szal én nem tudtam aludni dután..) még ki is kellett magam csípni, mert mentünk nagybátyámékhoz...
Nem volt rosz, csak ot is kajálni "kellett" és már robbanás szinten voltam..
Mikro hazaértünk akkor szembesültem vele hogy qvára semmit nem tnaultma holnapra, és már nem is fogok..
Szal majd improvizálok.. 
A magyar vicces lesz, mert abból kéne valamit alakítani, de qvára semmit nem tudok. :S
A fizika meg képletek.. csak eltalálom a jót.. :S
Ha meg nem akkor az 1 es dogával is még mindig 3 as vagyok, 2 essel pedig már 4 es.. :D
Most megyek.
Ja nem.. még eyecandy.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr791989391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://www.gergoe.extra.hu/blog 2008.11.30. 21:29:33

a fokhagymás szájszag igazából nagyrészt bélszag, szal rá kell kajálni (és persze azér fogmosni is) monnyuk vmi kis kenyeret, vagy vmit és máris jobb... bizonyíték nem ígéret

FigyElek 2008.12.01. 07:43:44

esetleg lenyelni féldeci szájvizet és ugrálniegykicsit.

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.12.01. 19:15:12

próbáltatok már meginni 4l szénsavas akármit (3,5l a gyomor ürtartalma) és ezek után ugrálni..?? vicces tud lenni.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.12.01. 19:19:57

Én nem, de te már biztos :D

Gerely · http://www.gergoe.extra.hu/blog 2008.12.01. 19:52:46

hát ha a fokhagymát belekalkuláljuk akkor először szétmarja a képedet, aztán meg visszajön a fele, és ismét szétmarja a csupasz arccsontodat :D
süti beállítások módosítása