24 h foci part two

2008.11.22. 22:33

Ma kb 7 fele keveredtem haza mert ma is voltma focit lesni. Ez mondjuk így nem igaz, mert abból az 5 órából amit ottovoltam kb 2 meccset lestem meg.. A többit elbaromkodtuk, na meg ugye pakolászni is kellett.
Ma már nagyon szelíd volt midenki, és nagyon sok csapat nem bírta és lelépett, szal pótversenyzőket kellett innen onnan keríteni akik a csapat nevében befejezik a versenyt.
Martin többször is játszott, és ment a drukkolás keményen :D
A pakolászsát már 4 fele elkezdtük mert az A épület 5 kor zárt, és addig át kellett vinni mindent. A büfét rámoltuk ki elsőnek, ami havazásban feletébb érdekes volt, főleg hogy egy laza kis széldzseki volt rajtam.. :S
Kicsit hógolyóztunk is, de aztán go back to work.
Elfáradtunk rendesen, azóta is cska itt pihizek a székemben és a blogot szépítem.. Nemsokára jön a blogpost...
Hirtelen ennyi, talán még irok majd egy part 3 is, amiben a kimaradt részek lesznek...

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481989364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása