A mindent elmondó post

2008.11.18. 13:11

Már pár napja nélkülöz a nép a suliból, ami még mókás is lenne ha weinie tényleg csak itthon flashelne, és még soha nem mondtam iylet de ez a mostani betegség megvisel..
Ha én beteg avgyok az álltalában abbl áll h doki, és kiir egy hétre, és akkor itthon filmezek, msn, pucér nők stb..
Szóval nem szokott megviselni. ..de most..
Most eléggé kész vagyok. Tegnap este majdnem emgfulladtam, annyira be volt durranva a torkom, szal a doki irt is fel ilyen asztmás szutyit, ami így szippantani kell, és most azzal flashelek.. (ha elég sokat szívsz belőle akkor be lehet tőle álni :D )
Annyira gyenge vagyok mint a harmat.. :S
Nagyon durva, tényleg semmi erőm nincs. Önteni akartam egy 2l es flakonból erre ahogy megemeltem visza is tettem, mert hirtelen nehéz volt.. :S Csak másodikra sikerült felemelnem.
Asszem tegnap este volt a mélypont, akkor nagyon padlón voltam, de most h szívom ezt az inhalátor genyát, már tudok levegőt venni (de csak az egyik orrlyukamon ) meg tegnap este pl annyira utolért h levegőt tudtam venni, de kifújni nem tudtam, úgy le volt zárva a légcsövem.. Elég durva. Az ember álltalában attól ijed meg h ha nem kap levegőt.. Biztosíthatok mindenkit hogy ennél már csak az a rémísztőbb h ha kifújni nem tudod..
Ilyenkornagylevegőket kell venni, és annyira emgtelik a rendszer h egy idő után kiengedia  levegőt, de elég ijesztő.. :S
Tegnap Kata ápolt, és elvielg ma is jön.
Már megnéztem egy rakat filmet, de igaziból semmihez sincs kedvem.. Ilyen gyilkos hangulat.. 
Ha ágyban fexem, elöször fázom, aztán meg azt veszem észre h kiver a víz, és a polóm kb mint egy felmosórongy, olyan vizes.. :S (de azért közbe még fázok, és azért még 2 takarót magamra vennék)
Azt hiszem ezt hívják láznak.
Itt bent a szobában 26 fok van jelenleg (mert fázom továbbra is), és még pulcsi is van rajtam.. :S
A hideg zuhany se nagyon segít..
Szóval elég érdekes.
Levegőt azt kapok (ugy ahogy..)
Nade msot emgyek mert emgjött a pizzám.. majd re.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr751989351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.18. 16:29:42

Szar betegség lehet :S Nekem valamiért a torkom kapar folyamatosan, hiába iszok rá, utána megint előjön, és köhögnöm kell... De hogy mitől?

Gerely 2008.11.18. 17:05:02

hát eléggé rendesen elintézted magad...de bazz te tucc enniinni én meg nemtudtam igaz én meg levegőt vennikifújni tudtam... mindenesetre gyógyulj meg mihamarabb mert sajt :D

Paige 2008.11.18. 18:12:14

gyógyulj meg hamar!

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.18. 18:20:16

értettem főnökaszony. :D na és mi van Brian barátunkkal..??

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.11.18. 19:07:03

Kedden osztkori, addigra get ready. :X

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.18. 19:28:16

Holnap megyek felétek (PannonWork meg nagyszülők), ha kell valami, szólj és viszek. És hogy én milyen bunkó vagyok... Elfelejtettem jobbulást kívánni :S ;)

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.18. 19:30:43

hát így h nem kívántál jobbulást, már nem is kell semmi.. :P amugy köszönöm.. :) pár gramm fehér por azért jól jönne.. :D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.18. 21:04:07

akkor már inkább gumicukor.. :D vagy energiital.. off kb órája gondoltma egyet és átmentem boltba.. az lett a vége h fél kiló kenyér és 5db energiital... ..most tartoka 4. nél.. :D ugyhogy ma este még van pár post kinézőben.. :D on

Gerely 2008.11.18. 21:05:24

bazzzzzzz green green :$
süti beállítások módosítása