GECIWORDPRESSWHÁÁÁÁ!!!

2008.11.11. 21:04

Elegem van! Gecire tele van a hócipőm az össze xarsággal már. Nem értem hogy miért nem lehet egy rendes blogmotort összeaplikálni már végre!
Mikor már azt hittem volna h jó, akkor derül ki h nem is volt jó soha!
A sidebar probléma oka kideült:  <--!MORE--> tag okozza a hibát (szövegben a tovább gomb..) ami annyit tesz h ha ezt használom akkor meghülyül a blog..
Ergó nem irhatok hosszú postot..    :S     :D 
Most nézem a forumokat, de eddig úgy tűnik semmi megoldás..
Mindenki állítja h "túl szélesek a képek és széttolják az oldalt" de a sok lúzer geci nem érti h nem a képek!!!!
Wáááááhh!!!

off
apunak vettem egy 17" os TFT monitort 24k-ért ami egy 17" monitor ára..
gondolom eddig követhető..
na most:
a monitor 19" os..
ergó vettem egy 19" monitort egy 17" áráért..   :D
bekaphatja az egész saturn mert átkurtam a fejüket!!    :D
on 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr251989333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.12. 14:25:34

Két dolgot tartok elképzelhetőnek: 1. Vagy a téma szar technikailag (egyébként kinézetre jó) 2. Vagy az Extra hibája ez is :) Mindkettő lehetséges, én valamiért mégis a témát tartom elképzelhetőnek, mert nálam nem jelentkezett semmi ilyesféle hiba, pedig én is írtam pár postot kettétörve. Próbálj ki ideiglenesen egy másik sablont, aztán ha azzal sem működik a sidebar, akkor a kedves szolgáltatónál lesz a baj :)

Gerely 2008.11.12. 15:59:57

Gratulálok a monitorhoz :F :F
süti beállítások módosítása