Exhausted

2008.11.07. 22:38

ost értme haaz hullámból mert Judittal és Cekával lestünmk át egy billiárdra, de aztán nem volt asztal mert nagy parti volt, ezárt cska kártyáztunk.. :D
Ettün pizzát is, de végül mégiscsak billiárd asztalnál kötöttünk ki, mert átmentünk révészbe egy pipára, de aztán billiárd lett belőle.. :S
A napomat is sikerült Juditnak megkavarnia.. :S
Úgy volt h vasárnap jönnek, de Judit már ma lejött, szal a hétvégi programom az úszott is, amit nagyon bánok, mert Katával mentem volna Bakonyba, és h őszinte legyek nagyon megkönnyebültem mikor lemondtam, úgy értem h arra számítottam hogy jobban kiakad, és min utálni fog, mert ő si nagyon várta már, de szolidan viselte.. 
Lehet h azért emrt 22:00 kor már ő is fáradt.. :   :D
Most megyek én is mert Judit most végzett a zuhanyzással szal most én jövök..
Bye all
Ja és ma vágattam a hajamból, szaol most egész "fiús" vagyok állítolag.. :S
Ezek után nem tudom mit gondoljak a régi önmagamról.. :S :D   :D   :D   :D
Majd hétfőn meglátjátok.  ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181989322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FigyElek 2008.11.08. 18:16:02

elégrendesen esett ma, úgyhogy valószínűleg amúgysem jöttvolnaössze. bár ez soványvigasz. namindegy. majdegyszépnapon. amúgy hogykell olyat hogy nekemis legyenilyen képem a kommenteknél?:)

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.08. 21:59:37

http://gravatar.com it kell beregelni, és egy mailimehz hozárendelni a képet.. (ehhez a mail cimhez amit itt is használsz.. )
süti beállítások módosítása