Andiéknál

2008.10.31. 12:58

Tegnap voltam Andinál, ahol is Petivel csináltak melegszendvicset, és egy film közben meglestük :)
Nagyon jól éreztem amgam, főleg azok után h tegnap dután még sikerültpár emberrel összevesznem.. :S
Mostanában nem vagyok a toppon, barát szinten.
Valakivel mindig összebalhézok, és nem tom miért..

Nade kicsit más.
Ma megyünk szintén Andival állatkertbe halloween partira, ami feletébb mókás lesz, mert ez elvileg gyerek program, mert már több helyen is halottam h az ovodás gyerekeket viszik az állatkertbe.. :D 
De már alig várom..
Az is poén volt mikor 10 ben mentünk állatkertbe, szal ez is jó lesz.
A kommenteket meg ide!
Attól h elköltöztem még igenis ittvagyok! :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr701989300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.10.31. 13:16:29

Gondolom ez a megoldás is csak ideiglenes, míg lesz saját tárhely és domain. Tegnap este én is nagyon sokat szenvedtem bloggal, nagyon remélem, hogy hamarosan megszűnnek a gondok... Az állatkerthez meg jó szórakázást :D

admin · http://weinie4@gmail.com 2008.10.31. 13:22:03

most le vok égve szal nem most lesz saját domain, és honlap, de mindeképpen tervben van, lehetőleg még idén.. más: rájöttem h mi a gond a blogok lassúságával.. Az extra MySQL rendszere xar, és néha el is tűnik és nem lehet vele mit kezdeni, és ugye a blog minden fileját mysql-be menti (tehát a kommentek, postok, kedvencek, design, plugins, minden) Szal hiába jó a tárhely, ha a mysql lassú.. :S

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.10.31. 13:26:58

Nem feltétlenül kell fizetős tárhelyre gondolni. Lehet, hogy kicsit én voltam félreérthető. Nekem bőven megfelel majd a szunyi.com, csak ki kell várnom ezeket a fránya fejlesztéseket... Az extra meg menjen a fenébe, ha nem képes korrigálni a hibákat a MySQL rendszerében... Sokan panaszkodtak már arra, hogy csak pár dolgot kéne átírniuk, de nem nagyon zavarja őket :S
süti beállítások módosítása